استاندار گیلان تاکید کرد

تمام پروتکل‌های بهداشتی با جدیت در مدارس انجام می‌شود

استاندار گیلان تاکید کرد: به همه اولیا و دانش‌آموزان اطمینان می‌دهیم که تمام پروتکل‌های بهداشتی به یقین در مدارس انجام می‌شود، دانش‌آموزان نیز با مشارکت اولیا به منظور حضور در مدارس با ماسک وارد شوند و در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوشا باشند.

ارسلان زارع بعد از آیین نواختن زنگ مدرسه در دبیرستان آیت‌الله بهجت(ره) رشت، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرآیند آموزش و نیز سلامت فرزندان این کشور به عنوان آینده‌سازان، اظهار کرد: به سبب شیوع کرونا و گذشتن بیش از ۶ ماه از این بیماری همه اقشار جامعه برای ادامه فعالیت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر حسب زمان آماده و بروزرسانی شدند.

استاندار گیلان افزود: آموزش و پرورش به  علت اینکه نظام پیشرفت و توسعه است در این فرصت که مدارس تعطیل شدند توانست براساس روش‌های آموزشی روز دنیا خودش را آماده کند.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته همزمان با شیوع کرونا آموزش‌های دانش‌آموزان در فضای مجازی و مبتنی بر شبکه شاد دنبال شد که در این فاصله مشکلات و نواقص شبکه شاد شناسایی و برطرف شد تا در سال تحصیلی جدید آموزش‌ها در مناطق با تراکم دانش‌آموزی بالا در فضای مجازی و شبکه شاد دنبال شود.

زارع تصریح کرد: امروز مدارس گیلان همزمان با سراسر کشور، برای آغاز سال تحصیلی جدید و فرآیند آموزشی دانش‌آموزان آمادگی کامل دارند تا به صورت حضوری و حتی به صورت مجازی آموزش‌ها را ادامه دهند.

استاندار گیلان تاکید کرد: به همه اولیا و دانش‌آموزان اطمینان می‌دهیم که تمام پروتکل‌های بهداشتی با جدیت در مدارس انجام می‌شود، دانش‌آموزان نیز با مشارکت اولیا به منظور حضور در مدارس با ماسک وارد شوند و در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوشا باشند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری‌ دانش‌آموزان به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود و بخشی از آموزش‌ها نیز از طریق شبکه شاد دنبال می‌شود، در برخی از مناطق آموزش تعدادی از دروس به صورت ترکیبی یعنی بخشی حضوری و بخشی از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99061510572
  • خبرنگار : 50042