امام جمعه بیجار:

تقویت ارتباطات سیاسی و فرهنگی بین تاثیرگذاران از وظایف نماینده ولی فقیه است

امام جمعه بیجار با تأکید بر اینکه تقویت ارتباطات سیاسی و فرهنگی بین تاثیرگذاران از وظایف نماینده ولی فقیه در استان است گفت: پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در استان‌ها از وظایف نمایندگان ولی فقیه در استانهاست.

حجت الاسلام و المسلیمن علی مرادی، امروز پنجشنبه (۱۳شهریور) در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نظام اسلامی محور همبستگی و الفت بین اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: هدایت سیاسی افکار و اندیشه‌ها، تربیت اسلامی جامعه، برافراشتن پرچم عزتمندی در جهان، تقویت باورهای دینی، ایجاد انس و الفت بین مردم، تقویت معنویت و صمیمیت، تقویت فرهنگ عمومی و رساندن پیام مردم به عنوان پناهگاه مردم در استان از ویژگی‌های جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام مرادی با تأکید بر اینکه تقویت ارتباطات سیاسی و فرهنگی بین تاثیرگذاران از وظایف نماینده ولی فقیه در استان است بیان کرد: پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در استان‌ها از وظایف نمایندگان ولی فقیه در استانهاست.

وی اعلام کرد: عزتمندی نظام اسلامی که امروز نیز با افتخار نظاره‌گر آن هستیم به خاطر وجود رهبری و خون شهدای انقلاب بوده است و این در کشورهای دیگر مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه بیجار اعلام کرد: از طرف ائمه جمعه شیعه و سنی از زحمات یک دهه آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، که در طول دوران خدمت خود در استان به تمام مناطق محروم و غیرمحروم استان سفر داشته و به دنبال تقویت حوزه‌های علمیه در کردستان بوده است، تقدیر و تشکر می کنیم و آرزوی سعادت برای نماینده جدید ولی فقیه در کردستان را داریم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99061309543
  • خبرنگار : 50274

برچسب‌ها