برپایی پویش"یک دفتر از کیف مدرسه اش با من" در اسفراین

مدیر سمن سفیران مهربانی اسفراین از پویش تامین لوازم تحریر برای کودکان کم برخوردار در این شهرستان خبر داد.

سمانه سدیدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: "یک دفتر از کیف مدرسه اش با من" شعار پویش تامین لوازم تحریر است که برای چهارمین سال متوالی در اسفراین راه اندازی شده است.
وی افزود: در این طرح بسته های لوازم تحریر به ارزش ۸۰ الی ۱۰۰ هزار تومان که شامل شش دفتر ،سه خودکار ،چهار مداد ،پاک کن و تراش ،جامدادی و مداد رنگی است به هزار دانش آموز کم برخودار تقدیم می شود.  

سدیدی ادامه داد : امسال به علت شرایط شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس ها خرید کیف از این پروسه حذف شده است و تنها برای دانش آموزان کلاس اول کیف مدرسه تهیه می شود که شور و شوق ورود به مدرسه را حس کنند.
به گفته وی از شروع این پوشش تاکنون ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی مردم برای تهیه لوازم تحریر به حساب کلبه مهربانی واریز شده است.
سمانه سدیدی تاکید کرد : امید داریم تا مردم خیر و مهربان اسفراین  در زمان خرید لوازم تحریر برای فرزندان خود به فکر دانش آموزان کم برخوردار هم باشند و یک مداد و دفتر اضافه خریداری و به دست کلبه مهربانی برای شرکت در این امر خیر برسانند.
مدیر انجمن کلبه مهربانی اسفراین با اشاره به کمک های مومنانه این موسسه در شرایط کرونا گفت: این پویش ادامه کمک های مومنانه ای است که از اسفند ماه با توجه به یاری مردم، توسط سفیران مهربانی آغاز به کار کرده و همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد : از آغاز پویش کمک های مومنانه کلبه مهربانی اسفراین با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم حدود چهار هزار بسته مواد بهداشتی و غذایی همچنین دو هزار ماسک تهیه کرده که پایان هر هفته به نیازمندان اسفراین و ۶۲ روستای اطراف آن رسیده است .
انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061208998
  • خبرنگار : 50361