فرماندار دامغان از افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد

فرماندار دامغان از افتتاح 94 پروژه عمرانی و اقتصادی پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان خبر داد.

علی اصغر مجد در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت امسال 94 پروژه از سوی ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان با صرف اعتبار یک‌هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال در دامغان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۷۶ پروژه از این طرح ها، پروژه های عمرانی هستند که با ۶۵۳ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال اعتبار افتتاح شدند ادامه داد: همچنین ۱۸ طرح سرمایه‌گذارای و اقتصادی با یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال نیز در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دهیاری های شهرستان با 17 طرح بیشترین پروژه آماده افتتاح را دارند اضافه کرد: از ۷۶ طرح عمرانی هفته دولت در دامغان، شرکت توزیع نیروی برق  ۹ طرح ، آب و فاضلاب هفت طرح، نوسازی مدارس دو طرح، منابع طبیعی پنج طرح، امور عشایری سه طرح، راه و شهرسازی یک طرح، جهاد کشاورزی چهار طرح، شهرداری کلاته یک طرح، شهرداری دامغان دو طرح، شهرداری امیریه ۶ طرح به بهره برداری می رسند.

وی از بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستای شمالی دامغان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این عملیات گازرسانی با ۳۲ هزار و سه متر طول شبکه، اعتباری افزون بر ۷۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مجد با اشاره به بهره مندی روستاییان دامغانی از نعمت گاز ادامه داد:  با اجرایی شدن این عملیات، سه روستای سرخده، اگره و سیاه پره، از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی از افتتاح دو مدرسه در شهرستان خبر داد و گفت:  همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مدرسه ۶ کلاسه روستای فیروزآباد و آموزشگاه سه کلاسه خورزان با ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار با مشارکت خیرین و بخش خصوصی افتتاح شدند.

فرماندار دامغان به افتتاح چندین پروژه سلامت اشاره و تصریح کرد: محل اقامت پزشک مهماندوست، اورژانس جاده‌ای یزدان آباد، خانه بهداشت در روستاهای ورکیان، خورزان، حسن‌آباد، حسینان، صح، دشت بو و بادله کوه، از دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت امسال است. 

وی با اشاره به افتتاح طرح های تولیدی و صنعتی این شهرستان افزود: افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور آبزیان، افتتاح مرکز تمام مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک، افتتاح کارخانه فروسیلیسکو منگنز امیران ذوب و کتابخانه روستای جزن، از دیگر طرح‌های مهم امسال است. 

مجد از افتتاح ۱۸ طرح سرمایه‌گذاری با یکهزار و ۱۷۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبر داد و اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۵۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود. 

وی از کلنگ زنی هشت پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین در کنار افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت، عملیات اجرایی هشت طرح با ۶۵ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال آغاز می شود.

فرماندار دامغان با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و ۲۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در شهرستان دامغان به بهره برداری رسید اظهار کرد: همچنین علاوه بر این در این دولت در مجموع ۹۷ طرح اقتصادی با اعتبار چهار هزار و ۲۱۵ ریال در دامغان افتتاح شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060504506
  • خبرنگار :