نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

دانستن ثروت اعضای شورای شهر، نمایندگان و مسئولین حق مردم است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حق دارند در مورد ثروت اعضای شورای شهر، نمایندگان و مسئولین بدانند.

مهرداد ویسکرمی در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد که چهارم شهریورماه در خصوص افتتاح پروژه‌های سیل و هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بیان کرد: شهرداری ما باید تدابیر ویژه‌ای جهت وصول مطالبات بیندیشد که بیشتر این طلب‌ها از دولت و سرمایه‌داران است و اگر این طلب‌ها وصول شوند می‌توان به رفع خیلی از مشکلات شهرداری امیدوار بود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس خاطرنشان کرد: شهرداری در رابطه با وصول درآمد خود در دوره کرونا شفاف‌سازی کند.

ویسکرمی اضافه کرد: روشنگری راه درمان مشکلات است و مردم حق دارند که در مورد اموال و ثروت اعضای شورای شهر، نمایندگان و مسئولین، چه قبل و چه بعد از انتخابات بدانند.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری باید الکترونیکی شوند تا دست رانت‌خوارها تا حدود زیادی کوتاه شود، افزود: به حاشیه‌های شهر توجه ویژه شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه به‌جای شهرداری، شهر باید رشد کند، بیان کرد: ما تاوان بی‌تدبیری گذشتگان خود را می‌دهیم.

ویسکرمی ادامه داد: ساختن دیواره ساحلی و برداشتن کف رودخانه که اینقدر به طول انجامید یعنی برگشتن به نقطه صفر و پیشرفت محسوب نمی‌شود؛ هرچند از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم.

 وی با بیان اینکه تا زمانی که مسئولین ما نمایندگان مردم را نامحرم بدانند نباید امید به اصلاح داشته باشیم، افزود: برخلاف زحمت مسئولین آب استان، بعضی از مناطق روستایی و حتی شهری ما هنوز مشکل آب دارند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تصریح کرد: باید به فکر منبع آب شرب پایدار برای خرم‌آباد باشیم و تنها راه نجات آب شرب این شهر تکمیل سدهای مربوط به آب شرب شهر است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99060504395
  • خبرنگار : 50176