فراخوان نخستین «جشنواره استانی عکس آب و زندگی» منتشر شد

فراخوان نخستین «جشنواره استانی عکس آب و زندگی» با آغاز محرم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.

هدف از راه‌‍‌اندازی این رویداد فرهنگ‌سازی و مدیریت بهینه آب در ایام مقابله با بیماری کرونا است و ارگان‌هایی از جمله دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت حیدریه، شرکت آب و فاضلاب تبصره دو شهرستان تربت حیدریه و انجمن عکاسان شهرستان تربت حیدریه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همکاری می‌کنند. 

نخستین «جشنواره استانی عکس آب و زندگی» در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود. موضوعات بخش اصلی این جشنواره شامل مدیریت مصرف آب، آب و نگاهی به آینده، آب و محیط زیست، آب در خانواده و کم آبی می‌شود.

بخش ویژه نخستین «جشنواره استانی عکس آب و زندگی» با موضوع آب و محرم نیز پذیرای آثار علاقه‌مندان خواهد بود.

شرایط شرکت در جشنواره به این شرح است؛ شرکت تمامی علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس استان خراسان رضوی در این جشنواره آزاد است، محدودیتی در تعداد آثار ارسالی در هر دو بخش جشنواره وجود ندارد، علاقه‌مندان به شرکت باید مشخصات کامل خود (نام، نام‌خانوادگی، محل تولد، کد ملی، شماره تماس و آدرس) را به همراه آثار خود ارسال کنند. در صورت راهیابی اثر به نمایشگاه پایانی و برگزیده شدن، اصل اثر دریافت خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را تا 26 شهریور ماه سال جاری به شماره واتس‌آپ 09303075855 ارسال کنند

در بخش اصلی، 7 برگزیده هر کدام مبلغ 4 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و در بخش ویژه 2 برگزیده هر کدام مبلغ 6 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر هدیه دریافت خواهند کرد.

داوری آثار ارسال شده در تاریخ 28 شهریور ماه سال جاری خواهد بود و مراسم پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان 30 شهریورماه است. فرامز عامل‌بردبار، امیر عنایتی و هادی دهقان‌پور از داوران نخستین «جشنواره استانی عکس آب و زندگی» خواهند بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.abfakhorasan.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99060302788
  • خبرنگار : 50378