افتتاح و کلنگ‌زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان

فرماندار آرادان از افتتاح و کلنگ‌زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دومین روز از هفته دولت خبر داد.

بوربور 3 شهریورماه در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان ضمن گرامیداشت نام‌ و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در دوران مدیریت خود دستاوردهای ماندگاری را برای مردم به ارمغان آوردند و خون این شهیدان دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوچندان کرد.

وی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: دشمنان درصدد تفرقه و ناامیدی در جامعه هستند اما در هفته دولت با گفتمان سازی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش شود.

فرماندار آرادان افزود: گفت‌وگو و خدمت به مردم رکن مهم برای خادمی آحاد جامعه است و فاصله ای بین مردم و مسئولان در شهرستان آرادان وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح این شهرستان گفت: در هفته دولت امسال با حضور استاندار سمنان ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

بوربور از افتتاح ۲۶ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: همچنین دو طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در آرادان به بهره برداری می رسد که با افتتاح آن برای ۲۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

فرماندار آرادان ادامه داد: همچنین ۶ طرح عمرانی و اقتصادی با هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی می شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99060302595
  • خبرنگار :