عامری: اصلا نمی‌دانیم لیگ بسکتبال را چگونه برگزار می‌کنند!

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: موضوعات مختلفی هستند که فدراسیون باید درباره آن‌ها تصمیم گیری کند، در حال حاضر اصلا نمی‌دانیم لیگ به چه شیوه‌ای پیگیری خواهد شد.

هادی عامری در گفت و گو با ایسنا، درباه آخرین وضعیت فعالیت تیم شیمیدر قم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. از همان ابتدا هم گفته‌ایم که باید ببینیم وضعیت کرونا چگونه خواهد شد. 

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف باشگاه شیمیدر فعلا فعالیتی را در بحث جذب بازیکن نداشته‌ است، اظهار کرد: اصلا باید منتظر باشیم و ببینیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مجوز شروه لیگ را صاد می‌کنند یا خیر، پس از آن میتوان تصمیم گرفت.

سرپرست تیم شیمیدر قم با بیان اینکه مسائل مختلفی هستند که باید تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: فعلا حتی مشخص نیست که بازی‌ها به چه شکل برگزار خواهند شد. همه این مسائل باید بررسی شود تا باشگاه نیز فعالیت خود را شروع کند. فدراسیون باید در مورد اینگونه مسائل تصمیم گیری کند.

او در پاسخ به این سوال، پس دو هفته پیش در جلسه برنامه ریزی لیگ برتر چه مسائلی مطرح و تصمیم گیری شد؟ اظهار کرد: تنها از باشگاه‌ها نظرخواهی کردند که ما هم پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردیم، در پایان جلسه هم گفتند لیگ ۲۴ مهر شروع می‌شود.

عامری در پاسخ به این سوال که پس نظرات باشگاه‌ها چه شد؟ توضیح داد: باشگاه‌ها پیشنهادات خود را به فدراسیون ارائه دادند که قرار شد فدراسیون پس از بررسی آن‌ها جمع بندی و تصمی خود را اعلام کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99052820685
  • خبرنگار : 71576