فیلم شهید شهریاری در زنجان کلید می‌خورد

یک تهیه‌کننده زنجانی گفت: استان زنجان برخلاف وجود مفاخری که می‌شود از هر کدام آن‌ها برای تولید یک سریال استفاده کرد، حضور فعالی را در حوزه نمایشی نداشته ‌است.

مصطفی علمی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تولید سریال شهید شهریاری، اظهار کرد: تولید مجموعه سریال تلویزیونی شهید شهریاری از اوایل شهریورماه در استان زنجان آغاز خواهد شد که این سریال بیوگرافی شهید شهریاری که یکی از مفاخر استان و چهره‌های علمی هستند، است.

وی افزود: نگارش این ‌سریال حدود ۲ سال طول کشید و چند ماهی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا پروژه تعطیل شده ‌بود ولی از ۲ ماه گذشته شاهد شروع پیشتولید این سریال هستیم.

این تهیه‌کننده زنجانی تصریح کرد: این سریال محصول صدا و سیمای استان زنجان با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان است و از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

علمی‌فرد با بیان اینکه در استان زنجان هنرمندان خوبی وجود دارد، ادامه داد: در این ‌سریال در کنار بازیگران ملی، بازیگران زنجانی و همچنین عوامل زنجانی در پشت صحنه همکاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: این عزم جدی در بین مسئولان استان برای پیش بردن یک پروژه سنگین و ملی باعث افتخار است که تاکنون استاندار زنجان نیز به اجرایی شدن پروژه کمک کرده‌اند و حمایت معنوی ایشان همیشه بوده ‌است.

این هنرمند زنجانی یادآور شد: استان زنجان برخلاف وجود مفاخر و موضوعات خوبی که در آن وجود دارد و از هر کدام آن‌ها می‌شود برای تولید یک سریال استفاده کرد، حضور فعالی را در حوزه نمایشی نداشته ‌است که بنا داریم توسط این شهید بزرگوار ابعاد دیگری از استان را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99052719868
  • خبرنگار : 50295