بهترین جایگزین لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی؛ آیپد پرو ۲۰۲۰ اپل

یکی از موفق‌ترین محصولات اپل که در دنیای امروزی جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها شده و انجام بسیاری از کارها را تسهیل کرده، آیپد پرو اپل است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اپل تکسنولی، آیپد یکی از محبوبترین تبلتهای دنیا می باشد و با داشتن اپلیکیشنهای فراوان تقریبا اغلب کارهایی که در دنیای مجازی می‌خواهید انجام دهید را برایتان با سرعت بالا انجام خواهد داد.

جدیدترین محصول معرفی شده تبلتهای شرکت اپل، آیپد پرو ۲۰۲۰ است که با تغییرات داخلی قابل ملاحظه‌ای به بازار معرفی شده است. در این متن به تفصیل به جزییات و مشخصات این محصول پر طرفدار اپل می پردازیم.

آیپد پرو ۲۰۲۰  در چهارم مارس سال ۲۰۲۰ توسط شرکت اپل معرفی شد. این آیپد با قابلیتهای کاملا ویژه و خاص تجربه یک کامپیوتر شخصی را به شما می دهد.

آیپد پرو ۲۰۲۰ در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با چهار حافظه ۱۲۸ ، ۲۵۶ ، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترا بایتی به دو صورت وای فای و سیم کارت خور با صفحه نمایش بسیار پیشرفته رنگی و امکاناتی مانند تروتون (True Tone) و دقت رنگی بسیار بالا عرضه شد.

نمایشگر این آیپد با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل برای مدل ۱۲.۹ اینچی و ۲۳۸۸ در ۱۶۶۸ پیکسل برای مدل ۱۱ اینچی امکان نمایش محتوای تصویری با کیفیت عالی را فراهم کرده است.

سطح روشنایی ۶۰۰ نیتی باعث ایجاد روشنایی تصاویر بسیار عالی و کارآمد در تمامی شرایط محیطی را فراهم آورده است. ضخامت این آیپد بسیار کم (۵.۹ میلیمتر) و وزن آن ۴۷۱ گرم برای مدل ۱۱ اینچی و ۶۴۳ گرمی برای آیپد ۱۲.۹ اینچی باعث حمل و نقل و استفاده بسیار راحت آن شده است.

از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیپد پروهای ۲۰۱۸ نسل قبل نکرده است. تنها تفاوت آنها را می توان در دوربین آنها جستجو نمود. آیپد جدید دارای دوربین دوگانه دارای دو لنز و سنسور ویژه است که دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی (F۱.۸ واید) و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی (F۲.۴ اولترا واید) می باشد.

اپل در تولید این محصول از سنسور اسکنر لیدار (Lidar) برای تشخیص عمق اشیاء در کنار فلش چهارگانه برای ثبت تصاویر ویژه به همراه قابلیتهای ایجاد واقعیت افزوده استفاده کرده است. دوربین جلویی آیپد پرو ۲۰۲۰ اپل دارای دقیق ترین حسگر تشخیص چهره جهان است که در هنگام مکالمه تصویری و گرفتن عکس سلفی و یا استفاده Face ID بسیار کمک کننده است.

این آیپد دارای پردازنده قدرتمند A۱۲Z بایونیک است که باعث شده از هر کامپیوتر شخصی سریعتر باشد. پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قابلیت عملکردی و واقعی کردن برنامه ها و بازیها را بیش از پیش زیاد کرده است.

سیستم عامل آیپد (iPadOS) به گونه ای در این آیپد طراحی شده که قابلیت استفاده همزمان چندین برنامه را به شما می دهد. این آیپد دارای درگاه USB-C است که قابلیت اتصال به انواع لوازم جانبی مثل هارد، دوربین، تلویزیون و غیره را به شما می دهد.

شما با استفاده از اتصال مجیک کیبورد به آیپد خود دیگر هیچ تفاوتی بین آیپد و لپ تاپ نمیتوانید حس کنید بجز اینکه سرعت بالاتر و راحتی بیشتری را تجربه کنید. مجیک کیبورد اپل همراهی شگفت انگیز برای iPad Pro است.

این کیبورد بهترین تجربه تایپ کردن در آیپد پرو را دارد. مجیک کیبورد اپل دارای طراحی کنسول شناور است که به شما امکان می دهد iPad Pro را به صورت آهنربایی وصل کرده و آن را به راحتی با زاویه دید کامل برای خودتان تنظیم کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی های جذاب آیپد پرو Apple Pencil است. اپل پنسل یکی از نوآوری‌های ویژه شرکت اپل در طراحی و تولید محصولات جانبی مناسب برای محصولات آیپد است. این قلم استایلوس علاوه بر افزایش سطح کاربری آیپدها، این دستگاه‌ها را به یک ابزار کاملاً کارآمد برای طراحان و ایده پردازان تبدیل می‌کند.

قلم اپل نسل ۲ که با آیپد پرو نسل ۳ سازگار است، می‌تواند از طریق بدنه این آیپدهای جدید به صورت مگنتی شارژ شود و دیگر نیازی به اتصال به درگاه لایتنینگ ندارد.

این قلم همچنین می‌تواند به لطف تپتیک انجین تعبیه شده در بخش پایینی خود برخی از فرمان‌های لازم را به آیپد بفرستد و کاربران صرفاً با یک اشاره انگشت می‌توانند کنترل تمامی بخش‌های یادداشت برداری خود را در اختیار بگیرند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تکسنولی و مقایسه کامل این آیپدها، آیپد مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس به قسمت لوازم جانبی آیپد رفته و هر کالایی که برای آیپد خود می‌خواهید انتخاب نمایید و به‌راحتی و مطمئن و با قیمت مناسب درب منزل دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052618950
  • خبرنگار : 30054