توافق انجمن فارغ‌التحصیلان و بنیاد حامیان دانشگاه شریف برای کمک به ساخت خوابگاه

دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از توافق صورت گرفته بین انجمن فارغ‌التحصیلان، دانشگاه و بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین ۵۰ درصد از هزینه هر اتاق توسط حامی و ۵۰ درصد مابقی توسط دانشگاه خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهندس برقعی دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، در دومین گردهمایی پویش نوسازی خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف که به همت فارغ‌التحصیلان دوره پنجم و با هدف توسعه خوابگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در محل خوابگاه طرشت ۳ برگزار شد، ضمن اعلام این خبر، ضمن ابراز تمایل برای همکاری و حمایت از دانشگاه در حوزه فعالیت کاری خود، پیشنهاد کرد که می‌توان از ظرفیت دانش‌آموختگان خارج از کشور نیز بهره گرفت که کمک شایانی به پیشرفت پویش خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، مهندس فلاح دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ف در سخنانی به اهمیت نقش دانش‌آموختگان در موفقیت دانشگاه و به تبع آن جامعه پرداخت و افزود: با اینکه دانشگاه صنعتی شریف با تلاش سخت جوانان اثرگذاری اجتماعی و رتبه علمی خود را حفظ و ارتقا داده است با این‌حال جهت سرعت بخشیدن به حرکت خود در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند حمایت دانش‌آموختگان این دانشگاه است.

وی نوسازی خوابگاه‌ها، توسعه مراکز آموزشی و آزمایشگاهی را از جمله نیازهای اساسی دانشگاه در شرایط فعلی دانست.

مهندس فلاح در ادامه صحبت‌های خود خوابگاه‌ها را محل شکل‌گیری خاطرات مشترک بسیاری از دانش‌آموختگان درگذشته، حال و آینده عنوان کرد.

در ادامه، مهندس قنبری و مهندس رسولیان نیز به ترتیب با تقبل هزینه نوسازی یک اتاق ۴ نفره و دو اتاق، آمادگی خود را برای شبکه‌سازی در میان دانش‌آموختگان و حمایت از پویش جاری اعلام کردند.

همچنین مهندس حکمی برای مسئله شبکه‌سازی و ارتباط با دانش‌آموختگان اعلام آمادگی کرد. هزینه نوسازی یک اتاق ۶ نفره نیز توسط یکی دیگر از دانش‌آموختگان ورودی دوره پنجم پذیرفته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در ادامه دکتر کرمی پور مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف و دانش‌آموخته دانشگاه، ضمن تشکر از حضور دانش-آموختگان، بیان داشت که به‌موجب قانون افراد حقوقی که از دانشگاه صنعتی شریف حمایت می‌کنند مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99051510948
  • خبرنگار :