قیمت اجاره انبار کانتینری در تهران چه قدر است؟

یکی از کسب‌ و کارهایی که در این روزها به‌شدت رونق گرفته، اجاره انبار به‌خصوص انبارهایی با متراژهای کم است؛ اما کاربرد این انبارها برای مردم چیست؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک صنعتی سوله، شغل ما مشاوره و کارشناسی املاک صنعتی است و طبیعتاً روزانه مراجعات و درخواست‌های فراوانی برای اجاره سوله و انبار داریم.

در ماه‌های اخیر نیاز به اجاره انبار کانتینری از طرف مردم به‌شدت رو به افزایش است. چیزی که ما به‌عنوان مشاور املاک صنعتی کمتر انتظار آن را داشتیم. چرا قبل از کرونا و افزایش قیمت‌ها بیشتر درخواست‌ها از طرف صنعتگران و تولیدکنندگان بود نه مردم عادی.

علت روی آوردن مردم به اجاره انبارهای کانتینری چیست؟

انتظار می‌رفت بعد از تعطیلی کسب‌ و کارها به دلیل ویروس کرونا، قیمت اجاره کاهش پیدا کند، اما برخلاف این تصور قیمت املاک صنعتی به‌خصوص اجاره‌ها، به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد.

بسیار از مردم برای جابجایی در فصل اجاره به دنبال مورد دلخواه خود می‌گردند، اما ممکن است به دلیل فاصله زمانی تا پیدا کردن مورد دلخواه و اتمام قرارداد قبلی اجاره، نیاز باشد تا وسایل منزل و اثاث خود را درجایی نگهدارند.

انبارهای کانتینری برای این کار بسیار مناسب‌اند. چرا که این انبارهای دو ویژگی مهم دارند:

انبارهای کانتینری دارای متراژهای نسبتاً کوچکی نسبت به سایر انبارهای موجود هستند.

قیمت اجاره انبارهای کانتینری بسیار کمتر از انبارهای دیگر است.

مدت اجاره انبار می‌تواند به‌صورت روزانه یا ماهانه محاسبه شود. (مثل سایر انبارها نیاز به قراردادهای بلندمدت یک‌ساله و شش‌ماهه نیست).

کدام مناطق برای اجاره انبار مناسب‌اند؟

اگر مبلغ اجاره‌بها برایتان مهم نباشد، جاده مخصوص کرج می‌تواند گزینه مناسبی برای اجاره انبار باشد. این منطقه صنعتی به دلیل نزدیکی به تهران برای توزیع‌کنندگان کالا بسیار ارزشمند است. به‌خصوص فعالین حوزه دارویی؛ اما در نظر داشته باشید قیمت اجاره انبار در این مناطق بسیار بالاست.

اگر در تهران ساکن هستید و می‌توانید در محدوده آزادگان به دنبال انبارهای کانتینری باشید، آزادگان فضای مناسبی را برای اجاره در اختیار دارد که علاوه بر کانتینر، ساخت کانکس‌های پیش‌ساخته نیز در این منطقه انجام می‌شود.

گروه املاک صنعتی سوله

برای اجاره انبار صنعتی در مناطق مختلف تهران می‌توانید با مراجعه به سایت sooleh.net از تمام آگهی‌های اجاره انبار مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051107774
  • خبرنگار : 30054