معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:

رقابت ۲۰۱۸ داوطلب آزمون دکتری در ایلام

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام از برگزاری آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ در ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

دکتر «مصطفی نعمتی »با اشاره به اینکه آزمون دکتری روز پنج‌شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۹  آزمون دکتری برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۲۰۱۸ نفر داوطلب شرکت کننده در این آزمون در استان به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۱۱۲۳ نفر  مرد و  ۸۹۵نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو حوزه اصلی در دانشگاه ایلام و موسسه آموزش عالی باختر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بعد از وقوع کرونا این اولین آزمون سراسری کشور در حوزه آموزش عالی و تحت مدیریت سازمان سنجش است و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: با وجود اینکه در آزمون دکتری امسال در استان تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است اما  رعایت فاصله اجتماعی موجب شد تا امسال این آزمون در دو حوزه اصلی برگزار شود.

نعمتی با تاکید بر اینکه در این آزمون به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی باجه تحویل امانات پیش بینی نشده است، از داوطلبان خواست از آوردن وسیله اضافی و تلفن همراه خودداری کنند.

وی به داوطلبان توصیه کرد: برگه‌های راهنمای شرکت در آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و قابل پرینت است و  داوطلبان پس از مطالعه دقیق برگه راهنما و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و بر اساس نشانی حوزه‌های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند، از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

نعمتی تاکید کرد: زدن ماسک در هنگام ورود به حوزه امتحانی ضروری است و داوطلبان حتی‌الامکان با پوشیدن دستکش ما را دررعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99050806034
  • خبرنگار : 50126