/به روز رسانی شد/

قاضی‌زاده هاشمی: تعویق کنکور به سود مافیای کنکور و به ضرر متقاضیان است

نایب رییس مجلس با بیان اینکه تعویق کنکور به بهانه سلامت دانشجویان در عمل نشدنی است، آن را به سود مافیای کنکور و به ضرر متقاضیان دانست.

به گزارش ایسنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«دختر بنده هم امسال مثل باقی فرزندان عزیز جامعه کنکور دارد. همین مدت کم تعویق افتاده هم برای او و خانواده به شدت پر استرس و فشار بوده است.

‏تعویق کنکور به بهانه سلامت دانشجویان، جز اینکه در عمل نشدنی است، اتفاقا برای سلامت روح و روان جوانان نیز مخرب و خطرناک است.
و سه نکته قابل توجه:

‏-این کار در عمل نشدنی است.
‏-تعویق کنکور به دلیل تجمیع متقاضی و افزایش سرسام آور تقاضا، به شدت به سود مافیای کنکور و به ضرر متقاضیان است.
‏-حمایت اکانت‌های فیک و تازه تاسیس نشان از وجود برنامه ریزی و سازماندهی پشت مطالبه تعویق کنکور است.»

قاضی زاده هاشمی‌ در رشته توییت دیگری‌ نیز نوشت: «به عنوان یک پزشک مطلع عرض می‌کنم: کرونا حداقل ۲ سال در ایران و جهان وجود دارد. چاره‌ای جز یادگیری زیست با کرونا نداریم. به جای بیان راهکارهای نامعلوم و نشدنی مثل حذف امور ضروری جامعه، پروتکل‌های اجرای آنها را با شرایط فعلی هماهنگ کنیم تا هرچه بیشتر سلامت جسم و روان مردم تضمین شود.‏

کنکور به تعویق بیفتد؛ آرامش متقاضیان آسیب می‌بیند، متقاضیان فعلی به آینده اضافه می‌شوند، مافیای کنکور بلای جان آن سیل جمعیتی پشت سد کنکور مانده می‌شود، ظرفیت دانشگاه‌ها قابلیت افزایش فوری ندارد، افزایش احتمال ترک تحصیل، بهم ریختن شیب اعزام‌های به سربازی، کاهش فرصت‌های شغلی مناسب و...
شفاف نوشته‌ام: حمایت اکانت‌های انبوه فیک و تازه تاسیس! و البته حرفه‌ای.

‏قطعا هدف زیر سوال بردن مطالبه نیست.مطالبه در قسمت نخست پاسخ داده شد. هدفم توجه دادن به سازماندهی مشکوکی که حامی افراطی و فحاشانه این مطالبه شده است بود؛ گرچه در اصل نشدنی بودن و البته پرضرر بودن آن تداخلی ندارد.»

انتهای پیام

انتهای ‌پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99050705164
  • خبرنگار : 71132