بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای "سیمکان" جهرم

طی مراسمی با حضور نماینده‌ی مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس، مدیر عامل شرکت آبفای فارس و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق "چهارطاق" بخش "سیمکان شهرستان جهرم" وارد مدار بهره‌برداری شد.

پروژه آبرسانی به روستاهای شرق چهارطاق از توابع بخش سیمکان شهرستان جهرم، با صرف اعتباری بالغ بر ۶.۲۱ میلیارد ریال اجرایی شده و با بهره‌برداری از آن علاوه بر روستاهای شرق چهارطاق، منجر به تامین آب بهداشتی روستاهای دهقانان و دشت دال، شده است.

رضایی‌کوچی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه افتتاح این پروژه با قدردانی از اقدامات شرکت آبفای استان فارس، تلاش‌های این مجموعه در سال‌های اخیر را در رفع چالش‌های آب، تاثیرگذار دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، مدیر عامل شرکت آبفای فارس نیز گفت: این پروژه شامل اجرای بیش از ۶۵۶۵ متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در سایزهای ۷۵ و ۱۶۰ میلیمتر، اصلاح ۴۵۰۰ متر خط انتقال برق رسانی است.

بوستانی با اشاره به صرف ۶.۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه آبرسانی، گفت: اهالی روستاهای شرق چهارطاق واقع در بخش سیمکان و روستاهای دهقانان و دشت دال از منافع این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل آبفای فارس با بیان اینکه روستاهای براک، آغان و شاه نورالدین، نیازسنجی شده است، گفت: در صورت نیاز به این خط آبرسانی متصل خواهند شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99050402186
  • خبرنگار :