توقیف خودرو حامل ۴۵ کیلوگرم حشیش در محور کیاسر 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از توقیف خودرو حامل ۴۵ کیلوگرم حشیش در محور کیاسر و دستگیری ۲ عامل افیونی خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به استان مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی با شناسائی متهمان به قاچاق موادمخدر ماموران دریافتند، این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو اقدام قاچاق موادمخدر می کنند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان که با یک دستگاه خودرو در محور کیاسر در حال تردد بودند ، متوقف شدند. 

سرهنگ ثقفی افزود: با توقیف خودروی متهمان رد بازرسی از آن ۴۵ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، افزود: در این خصوص ۲ متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99050100737
  • خبرنگار :