اجاره انبار به روش ساده

از دیرباز اجاره انبار مناسب برای تولیدکنندگان و بازرگانان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به دلیل تنوع کالا و سیستم توزیع مختلف مکان‌یابی و تهیه محل مناسب یکی از دغدغه‌های صاحبان کالا بشمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک شهر صنعت، ابعاد و متراژ سوله‌ها اعم از طول و عرض و ارتفاع و چگونگی تخلیه و بارگیری، نیاز به محوطه یا سکوی بارگیری، تجهیزات مربوطه مانند لیفتراک یا جرثقیل سقفی انبارهای روباز یا مسقف و محصور، میزان فاصله از مبدأ تأمین کالا تا مقصد، فسادپذیری کالا و چگونگی نگهداری، وجود یا عدم وجود امکانات مورد نیاز در منطقه و نیز توجیه اقتصادی و هزینه و... تصمیم‌گیری را برای صاحبان کالا دشوار و در اغلب اوقات انتخاب و استقرار در مکان دلخواه را غیرممکن می‌سازد.

گروه املاک صنعتی شهر صنعت به شکل تخصصی در زمینهٔ تهیه انبارها با شرایط و مختصات گوناگون نسبت به گردآوری اطلاعات و مشخصات املاک صنعتی بی شمار اقدام نموده و متقاضیان را در انتخاب گزینه‌های مختلف یاری می‌کند

ارزش انبار

بدیهی است قیمت املاک به لحاظ موقعیت و منطقه تفاوت داشته و بنا بر دور و نزدیکی و دسترسی به مرکز تهران نوسان دارد.

چرا جاده مخصوص و جاده قدیم کرج با ارزش‌تر است!

یکی از مناطقی که بسیار مورد توجه شرکت‌ها قرار گرفته اجاره انبار نگهداری یا پخش کالا در دو محور جاده مخصوص و جاده قدیم کرج می‌باشد، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برندهای معتبر اعم از شرکت‌های دارویی، مواد غذایی، لوازم‌خانگی و قطعات خودرو در حال حاضر در این دو منطقه مستقر هستند و کماکان ترجیح می‌دهند همچنان جهت جابجایی یا توسعه فعالیت در همین مناطق اقدام به تهیه انبار نمایند.

وجود شرکت‌های بزرگ خودروسازی، داروسازی، مواد غذایی و همچنین مراکز تجاری مانند بورس صنایع آسانسور و روغن‌های صنعتی و صنایع برودتی و... بخش‌های فعال وابسته به صنایع بزرگ را به حضور در این مناطق ترغیب می‌نماید.

از جمله پتانسیل منطقه حضور و استقرار شرکت‌های بزرگ فرش ماشینی، مراکز خرید لوازم‌خانگی و ده‌ها مرکز تجاری در زمینه‌های مختلف استیل و فولاد و آهن‌آلات بر ارزش منطقه افزوده و به همین دلیل قیمت اجاره‌بها به‌صورت چشمگیری افزایش‌ یافته تا جایی که عمدتاً شرکت‌های بزرگ و معتبر قادر به استقرار می‌باشند.

علی‌هذا املاک صنعتی شهر صنعت با برخورداری از امکانات وسیع در زمینهٔ خرید و فروش انواع سوله و سالن و اجاره انبارهای گوناگون در متراژ و قیمت‌های متنوع، ملک مناسب را برای مصارف و کاربردهای مختلف از جمله کارخانجات تولیدی، کارگاه‌های خدمات صنعتی و نیز انبارهای نگهداری و پخش کالا معرفی و تهیه می‌نماید. صنعتگران و شرکت‌های بازرگانی به‌راحتی با مراجعه سایت اختصاصی  citysanat.com  جهت اجاره سوله، خرید سوله و سالن و همچنین اجاره انبار و اجاره کارگاه صنعتی در مناطق و شهرک‌های صنعتی به‌ویژه جاده مخصوص و جاده قدیم کرج، به سهولت با بررسی مشخصات هزاران فایل، ملک دلخواه خود را انتخاب نمایند و در کوتاه‌ترین زمان موفق به بازدید سوله موردپسند و عقد قرارداد گردند.

کارشناسان ورزیده گروه املاک شهر صنعت در تمامی مراحل از معرفی، بازدید، قیمت‌گذاری و تنظیم قرارداد رسمی و قانونی همواره در کنار مشتریان خود می‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99043022256
  • خبرنگار : 30054