بارگذاری بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب الکترونیک لاتین محیط‌زیستی روی پورتال محیط زیست

کتابخانه تخصصی و اسناد سازمان حفاظت محیط‌زیست ۳۰۲ عنوان کتاب الکترونیک لاتین با موضوعات محیط‌زیستی و علوم وابسته را تهیه و از طریق پورتال یکپارچه کتابخانه‌های سازمان منتشر کرد. 

به گزارش ایسنا با توجه به نیاز روزافزون به اطلاعات و دانش در حوزه‌های مختلف محیط‌ زیستی و ایجاد فرصت برابر برای دسترسی به منابع تخصصی به‌روز تولید شده در سطح دنیا برای تمامی علاقه مندان و محققان حوزه محیط ‌زیست تعداد ۳۰۲ عنوان کتاب لاتین خریداری شده و از طریق فضای مجازی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. 

این کتاب‌های الکترونیک با موضوعات محیط‌ زیست، کشاورزی، گیاه‌شناسی، جنگل‌داری، جانورشناسی، شیلات و آبزیان است و با افزوده شدن آن‌ها به کتابخانه الکترونیک سازمان، مجموع منابع موجود الکترونیک کتابخانه (شامل کتابهای فارسی و لاتین، طرح های پژوهشی سازمان و پایان نامه ها) به ۱۲۳۰ عنوان رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، مرکز آموزش محیط ‌زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط‌زیست این کتاب ها را در راستای ایجاد و راهبری مدیریت دانش محیط‌زیست از طریق تهیه و گردآوری منابع و بانک‌های اطلاعاتی در زمینه علوم وابسته به محیط‌زیست و با هدف ایجاد و توسعه کتابخانه دیجیتالی منتشر کرده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 99042820798
  • خبرنگار :