خلاقیت یا تبلیغات، اولویت با کدام است؟

تابلوهای تبلیغاتی که در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرند، در شهر رتردام هلند به نمایشگاه هنری تبدیل می‌شود، زیرا خلاقیت بهتر از تبلیغات است.

به نقل از نیوز، در شهر رتردام، ایده‌ای مبتکرانه درباره چگونگی ترویج کار هنرمندان محلی در استفاده از فضاهای عمومی در تبلیغات ارائه‌ شده است.

با لغو بسیاری از برنامه‌ها به دلیل شیوع کروناویروس، صدها بیلبورد تبلیغاتی غیرقابل استفاده مانده است و بدین ترتیب، افراد محلی تصمیم گرفتند تا همزمان با جذابیت بیشتر فضاهای عمومی، این تابلوها را به نمایشگاه تبدیل کنند تا استعدادها در این شهر به نمایش گذاشته شود و این عامل باعث می‌شود که خلاقیت از تبلیغات پیشی بگیرد.

از 9 جولای تا 9 آگوست، 900 بیلبورد سراسر رتردام، تصاویر و عکس‌های بیش از 400 هنرمند رتردامی را به نمایش خواهد گذاشت.

این ایده به‌عنوان بخشی از برگزاری نمایشگاه‌ها در فضای بازخواهد بود.

آثار هنرمندان را می‌توان در قاب‌های پوستر شرکت تبلیغاتی در فضای باز، ایستگاه مترو، زیرگذرها، میدان‌ها و هر منطقه‌ای خارج از منزل مشاهده کرد.

در برخی از مکان‌ها می‌توان دوچرخه‌سواری کرد و از نمایشگاه به‌طور کامل بازدید داشت، این پوسترها قابل‌فروش هستند.

این نوع ابتکارات می‌تواند اثبات کند که با تفکری مبتکرانه می‌توان وضعیت منفی در هر شرایطی را به فرصت تبدیل کرد، در این صورت، یکی از پیامدهای لغو  برگزاری نمایشگاه‌ها به دلیل همه‌گیری می‌تواند محدود شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99042417855
  • خبرنگار : 50105