مدیر روابط امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد

ضبط «شب فیروزه‌ای» در غارعلیصدر با هدف معرفی ظرفیت گردشگری همدان

مدیر روابط امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر درباره انتقاد به تبلیغات این شرکت با روی آنتن رفتن از طریق جُنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» در روزهای کرونایی گفت: در شرایط فعلی از مسافران دعوت نمی‌کنیم از غارعلیصدر دیدن کنند بلکه اطلاع‌رسانی می‌کنیم که غار فعال است و با بهبود شرایط پذیرای آن‌ها هستیم.

حمید امامی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: تبلیغات انجام شده تأثیری در جذب مسافر برای غار نداشته و با توجه به شرایط کرونایی و اطلاع رسانی پرهیز از سفرهای غیرضروری، مسافران علیصدر هم نسبت به سال‌های قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درآمد علیصدر منفی است، اظهار کرد: غالب مسافران غارعلیصدر هم استانی‌های ما بوده و معدود مسافران غیربومی هموطنانی‌ هستند که این منطقه مسیر عبوریشان است.

امامی درباره ضبط جُنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» در غار علیصدر توضیح داد: این برنامه در سیاست‌های سازمان صداوسیما با هدف معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه ضبط این برنامه در استان همدان با موج دوم کرونا همراه شد و چون برنامه‌ریزی از قبل توسط صداوسیمای مرکز همدان انجام شده بود برنامه ‌با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو شب گذشته و امشب از غارعلیصدر روی آنتن شبکه ۵ و شبکه استانی همدان می‌رود. 

مدیر روابط امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد: این برنامه هیچ‌گونه تأثیری بر روی افزایش مسافران غار نداشته و معتقدیم تبلیغات و معرفی غارعلیصدر و استان همدان برای شرایط پساکرونایی لازم است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99042316949
  • خبرنگار :