برگزاری موفق ۳ آزمون استخدامی به همّت جهاد دانشگاهی استان بوشهر

آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، نهضت سواد آموزی و شرکت صنایع شیر ایران، امروز جمعه ۲۰ تیرماه در محل دبیرستان سعادت استان بوشهر برگزار شد.

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن، صندلی ها، سرویس های بهداشتی و اتاق های مخزن کاملا ضدعفونی شده است.

عارفه سلیمی افزود: خوشبختانه این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان، ناظران و تیم اجرایی از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت، همچنین نیروهای هلال احمر در طی فرآیند آزمون حضور داشته و عملیات غربالگری و تب سنجی را با دقت کامل انجام دادند. 

وی با تاکید بر رعایت فاصله استاندارد بین صندلی ها و شرکت کنندگان ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی بر این امر نظارت داشته و تمامی فرآیند و مراحل آزمون توسط عواملی که ماسک و دستکش داشتند انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش توسط عوامل و داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان نیز ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه و در دسترس ایشان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، برگزاری این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به همّت معاونت آموزشی این نهاد در استان بوشهر و با حضور ۲۴۵ داوطلب زن و مرد در یک حوزه امتحانی برگزار شده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت تمامی پروتکل ها و تدابیر بهداشتی همراه بوده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99042014758
  • خبرنگار : 50147