به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجیتون، کمپین مسئولیتاجتماعی با مدتزمان یک ماه و بهمنظور حمایت از دانشآموزان با استعداد کم برخوردار انجام میشود.
دیجیتون بهعنوان مجموعهای فعال در حوزه سرگرمی کودک با راهاندازی کمپین «#مهربانی_با_کارتون» از تمامی نیکاندیشان، کودکان و علاقهمندان به دنیای انیمیشن و کارتون دعوت میکند تا با شرکت در این کمپین، علاوه بر دریافت اشتراک و بهرهمندی از محتوای غنی این پلتفرم، از دانشآموزان بااستعداد کمبرخوردار نیز حمایت کنند.
دیجیتون در این کمپین چه نقشی دارد؟
سرویس دیجیتون با دارا بودن غنیترین محتوای حوزه کودک، در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود همزمان با آغاز تابستان در کمپین «#مهربانی_با_کارتون»، ۵۰% از عواید فروش اشتراک خود را به دانشآموزان بااستعداد کم برخوردار بنیادکودک اهدا میکند.
عواید دریافت چه اشتراکهایی در این کمپین به بنیادکودک اختصاص مییابد؟
نیمی از عواید دریافت اشتراک یک ماهه و ۳ ماهه به همراه یک ماه اشتراک رایگان که در این کمپین توسط افراد خریداری میشود به دانشآموزان بااستعداد کم برخوردار اختصاص مییابد.
چگونه در کمپین مهربانی با کارتون شرکت کنیم؟
با ورود به لینک زیر و دریافت یکی از اشتراکها، علاوه بر امکان تماشا و دانلود دنیایی از انیمیشن، موزیکال، قصه و کتاب صوتی نیمی از عواید خرید شما بهمنظور حمایت از دانشآموزان بااستعداد کم برخوردار در اختیار بنیادکودک قرار خواهد گرفت.
شرکت در کمپین مهربانی با کارتون
بنیادکودک موسسه خیریه مردمنهاد ۲۶ سالهای است که با اهدافی انساندوستانه از دانشآموزان بااستعداد کمبرخوردار حمایت میکند. دانشآموزان بااستعدادی که به دلایل مختلف، نانآور خانواده را از دست دادهاند و معضلات اقتصادی میتواند بهانهای شود برای ترکِ تحصیل آنان. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشآموز بااستعداد کمبرخوردار با حمایت همیاران از خدمات موسسه برخوردار هستند و تاکنون نیز بیش از ۲۰ هزار دانشآموز و خانوادههای آنان مورد حمایت قرار گرفته و عموماً به سرمنزل مقصود رسیدهاند.
مجموعه دیجیتون با انجام وظایف مسئولیت اجتماعی خود امیدوار است تا بتواند گامی در راستای حمایت تحصیلی از دانش آموزان بااستعداد کم برخوردار بردارد.
انتهای رپرتاژ آگهی