استاندار خراسان رضوی:

از فرمانداران حمایت جدی می‌کنیم

استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت جدی از فرمانداران می‌کنیم، بنابراین تمام فرمانداران موظف هستند مثل روزهای اول که مسئولیت پذیرفته‌اند به همان شدت و حتی بیشتر کار کنند.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران و بخشداران استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد بزرگ دهه مبارک کرامت، اظهار کرد: هدف از این نشست این بود که بیشتر با بخشداران و فرمانداران پیرامون مسائل مختلف استان گفت‌وگو کنیم، در این راستا معاونین استانداری حتما نشست‌هایی جداگانه با فرمانداران و بخشداران برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جلسات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هر هفته برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در تحریم اقتصادی هستیم و ویروس منحوس کرونا هم کماکان شیوع دارد، اما عملکرد خراسان رضوی طی 11 ماه گذشته قابل قبول و موفق در سطح ملی ارزیابی شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه شاهدیم که موافقت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری استان که به امضای ارکان مثلث توسعه اقتصادی رسیده در حال پیگیری و اجرا است.

رزم‌حسینی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود خطاب به فرمانداران استان تاکید کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا باید مراقبت‌هایمان را بیشتر کنیم، ضرورت دارد که فرمانداران مخصوصا در شهرستان‌های بزرگ جدیت بیشتری در این خصوص داشته باشند، همچنین مراکز بهداشت باید فعال‌تر شوند و حتما باید پروتکل‌های بهداشتی در مراکزی نظیر رستوران‌ها که باز است رعایت شود.

وی ادامه داد: حمایت جدی از فرمانداران می‌کنیم، بنابراین تمام فرمانداران موظف هستند مثل روزهای اول که مسئولیت پذیرفته‌اند به همان شدت و حتی بیشتر کار کنند.

استاندار خراسان رضوی به تعامل فرمانداران شهرستان با امام جمعه‌ و نمایندگان مردم در مجلس تاکید کرد و ادامه داد: فرمانداران ضمن گفت‌وگو با مردم هم باید با کارمندان خود نشست برگزار کنند، در این راستا هیچ چیزی نباید شما را از هدف اصلی که کار است دور کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، گفتنی است در این نشست، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، مرتضی محبی‌فر فرماندار جغتای، محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد، مهدی دونده بخشدار شاندیز شهرستان بینالود، سعید چیتی بخشدار مرکزی شهرستان کاشمر، فاطمه بارانی بخشدار مرکزی شهرستان رشتخوار و سید حسین حسینی فرماندار شهرستان بینالود به ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌ها پیرامون مسائل شهرستان پرداختند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99041108346
  • خبرنگار : 50243

برچسب‌ها