همکاری اسکاری‌ها برای اقتباس از یک مستند

«لئوناردو دی‌کاپریو» با همکاری «بری جنکینز»، اقتباسی سینمایی و داستانی از مستند «ویرونگا» را برای کمپانی نتفلیکس می‌سازند.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، مستند «ویرونگا» در سال ۲۰۱۴ با تهیه‌کنندگی «لئوناردو دی‌کاپریو» و کارگردانی «اورلاندو فون آینزیدل» ساخته شد و تمرکز آن بر روی فعالیت‌های حفاظتی محیط‌بانان در پارک ملی ویرونگا در کشور کنگو برای نجات جمعیت گوریل‌های کوهستانی بود.

مستند «ویرونگا» توانست در اسکار ۲۰۱۵ به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین مستند بلند راه یابد. 

در فیلم جدید سینمایی که قرار است بر اساس این مستند ساخته شود، «بری جنکینز» نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد و «دی‌کاپریو» در کنار «جنیفر داویسون»، «فیلیپ واتسون» و «جوانا ناتاسگارا» تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی خواهند بود. 

«بری جنکینز» در سال 2017 فیلم «مهتاب» را کارگردانیرا به تهیه‌کنندگی «برد پیت» ساخت و این فیلم در هشت شاخه نامزد جایزه اسکار شد و در نهایت جایزه بهترین فیلم را به خانه برد. این کارگردان سیاه‌پوست آمریکایی به زودی سریال «راه آهن زیرزمینی» را با اقتباس از رمان نوشته «کلسن وایتهد» برای کمپانی آمازون رونمایی می‌کند. 

«دی‌کاپریو» نیز  در ششمین همکاری خود با «اسکورسیزی» پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «رفتگان»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال‌استریت» قرار است در فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 99040403163
  • خبرنگار : 71454