معاون استانداری لرستان خبر داد:

آموزش و بازاریابی ارکان تاثیر گذار در توسعه گیاهان دارویی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: بخش خصوصی اقدامات خود را بر پایه اقتصاد غیرنفتی بنا کند.

اسد عبدالهی در جلسه ستاد گیاهان دارویی لرستان که امروز سوم تیرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد تسهیل استان مشکلات و موانع بر سر راه توسعه گیاهان دارویی را شناسایی و با هماهنگی و همکاری رفع کند.

وی با اشاره به خسارات وارد آمده از سیل بر گلخانه‌های استان تصریح کرد: کارشناسان ستاد نسبت به ارزیابی خسارات وارده به واحدهای گلخانه‌ای اقدام و زمینه اعطای تسهیلات به آنان جهت جبران خسارت فراهم شود.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر عملکرد خوب بانک‌ها در راستای کمک به گلخانه‌های استان خاطرنشان کرد: بانک‌ها در چارچوب قوانین و با نگاه تسهیل‌گری نسبت به رفع مشکلات گلخانه‌های استان همکاری داشته باشند.

عبدالهی اضافه کرد: در موضوع گیاهان دارویی، آموزش و بازاریابی از ارکان مهم توسعه این صنعت هستند که اهمیت به آن‌ها ضرورت دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در توسعه گیاهان دارویی، عنوان کرد: با توجه به تحریم.ها و تاثیر آنها بر فروش نفت، بخش خصوصی برای رسیدن به موفقیت، بنای اقدامات خود را بر اقتصاد غیرنفتی استوار کند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت خوب لرستان در زمینه توسعه گیاهان دارویی افزود: پایانه گیاهان دارویی از موضوعات مهم و تاثیرگذار در رونق این صنعت است که انتظار می‌رود با همکاری اعضای ستاد در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99040302459
  • خبرنگار : 50176