نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد مخالفم!

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تهاتر فرآیندی قانونی در شهرداری است که صورت می گیرد اما با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد، مخالف هستم.

علی اکبر زلیکانی در جمع خبرنگاران، پیرامون برخی موارد ابهامی مطروحه در جلسه در خصوص تصمیمات کمیته درآمدی و تملکات شهرداری ساری، اظهار کرد: بنده نماینده شورای شهر در کمیته درآمدی شهرداری هستم و تنها یک رأی دارم و این حق را ندارم که نظرم را به کمیته تحمیل کنم اما به صراحت اعلام می کنم تا الان و تا زمانی که بنده حضور دارم حتی ذره ای از ضریب حداقل در کمیته درآمدی پایین‌تر نیامده ایم که متأسفانه این اتفاق البته در سالهای اخیر رخ می داد.

زلیکانی با تأکید بر اینکه تمامی مصوبات کمیته درآمدی باید به تصویب شورای شهر برسد، تصریح کرد: همه اعضای شورای شهر باید به صورت شفاف در جریان پرونده ها باشند و حتی در صورتجلسات هم درج می شود که مصوبات کمیته بدون تصویب شورای شهر قابلیت اجرا ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه تملکات هم به مانند کمیته درآمدی عمل می شود، گفت: لیستی از کارشناسان رسمی صلاحیت دار دادگستری تهیه شده و همه آنها بصورت نوبتی در این حوزه به کارگیری می شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تأکید بر اینکه تهاتر فرآیندی قانونی در شهرداری است که صورت می گیرد، گفت: در مواقعی که یک پیمانکار از شهرداری طلبکار است و از طرفی شهرداری نیز بدلیل ساخت و سازهای آن پیمانکار از وی طلبکار است، تهاتر در چارچوب قانون و با رعایت ضوابط مالی صورت می پذیرد.

وی افزود: بنده اما با تهاترهایی که نفر سوم در آن نقش دارد، مخالف هستم، چرا که بسیاری از تخلفات در حوزه تهاتر در طی سنوات گذشته به خاطر وجود نفر سوم صورت گرفت.

زلیکانی در خصوص نشست اخیر شورای شهر ساری با فعالان استارت آپ نیز گفت: نخبگان قابلی در شهرمان هستند که می توانند با استفاده از نرم افزارهایی که خودشان می نویسند و اپلیکیشن هایی که تولید می کنند، وضعیت شهرداری را ساماندهی نمایند.

وی تصریح کرد: ورود جدی سازمان فاوا در استفاده از ظرفیت نخبگان استارت آپی ضرورت دارد که بنده برای چندمین بار بر این موضوع تأکید می کنم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99032616563
  • خبرنگار :