کمک ۸۰۰ میلیون ریالی«جوانان خیر» در دوران کرونا

مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» اعلام کرد: این گروه در دوران کرونا با بیش از ۴۰ اقدام بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به آسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک کرده است.

ایمان جواهران، مسئول گروه «جوانان خیر استان قزوین» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این گروه توسط دانشجویان پایه‌گذاری شد که پنج سال از فعالیت آن می‌گذرد و بیش از ۸۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان قزوین و تعدادی از خیران و کسبه بازار عضو آن هستند.

وی ادامه داد: این گروه در دوران کرونا از پای ننشست و پابه‌پای دیگر عزیزان در امور خیریه به یاری آسیب دیدگان ناشی از کرونا شتافت و بیش از ۴۰ اقدام انجام داده که ارزش ریالی کمک‌های انجام‌شده بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

جواهران تشریح کرد: تهیه بسته ارزاق توسط دانشجویان و خیران، تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته غذایی و بهداشتی در ماه‌های شعبان و رمضان، تهیه و توزیع بیش از ۵۰ عدد اسباب‌بازی برای کودکان ساکن در مناطق محروم، پیگیری مسائل حقوقی نیازمندان توسط وکلای پایه‌یک دادگستری، تسویه‌حساب دفتری ۲۵ خانوار، تهیه و توزیع ۱۲۰۰ لباس نو در بین خانواده‌های نیازمند و حاشیه‌نشین، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در شب‌های قدر، پرداخت اجاره خانه ۲ خانواده ازجمله اقدامات این گروه در دوران کرونا بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99032012259
  • خبرنگار :