دکتر «علی محمد عطابخش» مدیر کل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: باتوجه به مشکلات ناشنوایان در زمینه تحصیلی، ارتباط با خانواده و ازدواج، بهزیستی استان اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره حضوری ویژه ناشنوایان کرد.
وی با اشاره به نحوه نوبت دهی به صورت پیامکی در این مرکز، گفت: درخواست فرد ناشنوا به صورت پیامکی دریافت و زمان و تاریخ مراجعه نیز به صورت پیامکی به فرد اعلام می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، عطابخش با بیان اینکه خدمات مشاوره ای توسط رابط ناشنوایان و به زبان اشاره داده میشود، افزود: در حال حاضر روزهای دوشنبه برای ارائه خدمات مشاوره درنظر گرفته شده است ولی در نظر داریم با آموزش مشاورین به زبان اشاره این خدمات را گسترش دهیم.
انتهای پیام