اقامه نماز عید فطر به صورت متمرکز در مهریز

امام جمعه مهریز گفت: نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه اعظم مزویرآباد برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام «عبدالرضا  محی‌الدینی» در نشست برنامه‌ریزی نماز عید سعید فطر، اعلام کرد: نماز عید فطر ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح روز عید همراه با قرائت دعای ندبه به صورت متمرکز در حسینیه مزویرآباد این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نماز عید فطر همانند هر سال با همکاری هیات امنا و ائمه جماعات مساجد در راستای ارتقای همبستگی در یکی از محله‌های مهریز اقامه می‌شود.

امام جمعه مهریز ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری و با همکاری مردم مومن مهریز برگزار خواهد شد.

محی‌الدینی از عموم مردم خواست با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی در این مراسم شرکت کرده و زیرانداز، مهر و سجاده همراه خود داشته باشند.

«رضا زارع زاده مهریزی» فرماندار مهریز هم گفت: حضور مسئولان محلی در کنار مردم در نماز عید فطر سبب دلگرمی و ایجاد همبستگی بیشتر در منطقه می‌شود.

وی افزود: برگزاری نماز عید فطر به صورت هماهنگ و منظم می‌تواند پایه‌گذار برنامه‌ها و کارهای مهم دیگری در این شهرستان باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارع زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همه امکانات خود را برای برگزاری مناسب مراسم در اختیار ستاد نماز عید فطر قرار دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99030301477
  • خبرنگار : 50219