سوریه: هیچ جنگ اطلاعاتی نمی‌تواند بر روابط محکم دمشق و مسکو تاثیر بگذارد

معاون رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد، جنگ اطلاعاتی که توسط برخی گزارش‌های رسانه‌ای به راه افتاده و شامل اطلاعات نادرست درباره روابط روسیه-سوریه است، نمی‌تواند بر ائتلاف قوی و محکم میان این دو کشور تاثیر بگذارد چرا که روابط آنها بسیار قوی‌تر از چنین روش‌های جنگی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اخیرا برخی رسانه‌ها به نقل از مخالفان سوری ادعا کردند که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به زودی استعفا می‌کند. این گزارش‌ها ادعا کردند که این موضوع با روسیه، ترکیه و ایران در میان گذاشته شده‌ است. این در حالی است که این مساله هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

دیمیتری سابلین، هماهنگ‌کننده گروه دوستی دومای روسیه برای روابط با پارلمان سوریه چنین ادعاهایی را شایعه خواند چرا که اسد از حمایت اکثر سوری‌ها برخوردار است.

نجدت انزور، معاون رئیس پارلمان سوریه در این باره گفت: روابط روسیه-سوریه بسیار قوی‌تر و عمیق‌تر است و بعید است که چنین جنگ اطلاعاتی تاثیری بر آن بگذارد. آنچه رخ داده یک جنگ است و این ظواهر مختلفی دارد که شامل جنگ روانی و اقتصادی می‌شود و اساس جامعه را هدف می‌گیرد و ایمان به خود و دیگران را متزلزل می‌شازد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99030100344
  • خبرنگار : 71477