افتتاح کتابخانه انقلاب و مقاومت اسلامی

کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی در آستانه روز قدس در فرهنگسرای انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از  رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یوسف بالو - رییس فرهنگسرای انقلاب - گفت: آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه (۳۰ اردیبهشت) و با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

او  افزود: کتاب‌های این کتابخانه بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و ۵۵۰۰ کتاب از آثار این کتابخانه، اهدایی دکتر مجید صفاتاج، پژوهشگر و کارشناس مسائل فلسطین است.

بالو تمرکز فعالیت‌های این کتابخانه بر عرصه پژوهش را از زمینه‌های اصلی فعالیت آن عنوان و اظهار کرد: ماهیت این کتابخانه بیشتر بر جنبه تحقیق و پژوهش است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این کتابخانه بهره‌مندی از آثاری است که کمتر در بازار نشر کشور یافت می‌شود و محل مناسبی را برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم می‌آورد.

به گفته رییس فرهنگسرای انقلاب اسلامی، این کتابخانه در  فضایی به وسعت ۲۵۰ مترمربع راه اندازی شده و شامل بخش‌هایی همچون مخزن، سالن مطالعه و نشریات است.

کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ۸ تا ۱۶ فعال است. علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی و پرداخت حق عضویت می‌توانند به مدت یک سال از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۲ در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. بنا بر اعلام، این برنامه با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و ورود عموم در آن آزاد است.

این کتابخانه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

 انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99022921016
  • خبرنگار : 71573