به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سلام بابا، فروشگاههای اینترنتی یکی از پدیدههای دنیای مدرن به شمار میروند که با کمک فناوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات و دانش مدیریت، زنجیره تامین را از طریق حذف واسطهها کوتاه کرده و روند سفارش و تحویل کالا و پرداخت هزینه را به نفع مصرف کنندگان متحول کردهاند.
سلام بابا از جمله فروشگاههای اینترنتی موفق و خوشنام در ایران است که طی ۵ سال فعالیت مستمر در عرصه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی (تلویزیون، یخچال، فریزر، یخچال - فریزر سایدبایساید، ماشین لباسشویی، کولر گازی و ... ) جایگاه خود را در میان هموطنان در سراسر کشور تثبیت کرده و کارنامه درخشانی از جلب اعتماد و حفظ حقوق مصرفکنندگان خلق کرده است.
در ادامه مروری داریم بر مزیتهایی که سلام بابا را از دیگر فروشگاههای اینترنتی مشابه، متمایز میکند.
ضمانت ۱۵ درصدی اصالت و کیفیت کالا
اصالت و کیفیت، دو ویژگی مهم و اساسی مورد تاکید مشتریان لوازم خانگی است. لوازم خانگی از جمله کالاهایی به شمار میروند که خریداران برای آنها هزینه نسبتا قابل توجهی میپردازند و معمولا تا چند سال و حتی در برخی موارد طی سالهای طولانی از آنها استفاده میکنند.
بر این اساس، مشتریان انتظار دارند در برابر هزینهای که برای خرید لوازم خانگی متحمل میشوند، کالای با اصالت و با دوام به آنها ارائه شود و با مشکلات و دردسرهای خرابی و معیوب بودن لوازم خانگی دست و پنجه نرم نکنند.
مدیران و پرسنل سلام بابا، انتظار مصرفکنندگان برای دریافت کالای اصیل و بادوام را به خوبی درک کرده و با تکیه بر سابقه طولانی فعالیت در صنعت لوازم خانگی و آشنایی با انواع کالاهای وارداتی و تولید داخل، برترین و بهروزترین محصولات لوازم خانگی جهان را با تضمین کیفیت و اصالت به مشتریان عرضه میکنند.
تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروخته شده توسط سلام بابا به این معنی است که محصولات ارائه شده توسط سلام بابا، توسط کارشناسان خبره این مجموعه ، طی چند مرحله، از نظر اصالت و کیفیت بررسی و کنترل شده و هیچ گونه محصول تقلبی و بیکیفیت وارد زنجیره توزیع و فروش سلام بابا نمیشود.
ضمنا سلام بابا لوازم خانگی ارائه شده توسط این مجموعه را با ضمانت ۱۵۰ درصدی اصالت کالا به مشتریان عرضه میکند. در واقع، دست اندرکاران سلام بابا چنان به اصالت کالاهای خود باور دارند که حاضرند چنانچه فیک بودن کالای ارائه شده توسط این مجموعه محرز شد، برای جبران، علاوه بر باز گرداندن وجه خرید مشتری به طور کامل، ۵۰ درصد بیشتر از وجه خرید را نیز به مشتری محترم بپردازند.
با این وجود برای کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان، اگر مشتری به هر دلیل تا ۷ روز پس از تحویل کالا، از خرید خود ابراز نارضایتی کند، سلام بابا کالای فروخته شده را به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی پس گرفته و وجه خرید را عینا به مشتری بازمیگرداند.
ارسال سریع کالا با پیک اختصاصی و تحویل همراه با تست کیفیت در منزل
یکی از دغدغههای مشتریان لوازم خانگی تحویل سریع کالای خریداری شده به آنها است. سلام بابا برای رفع این دغدغه سیستم توزیع اختصاصی برای این مجموعه تجهیز و راهاندازی کرده و محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در اسرع وقت در سراسر کشور به آنها تحویل میدهد.
سلام بابا به منظور رعایت حداکثری حقوق مصرف کنندگان و در راستای تحقق شعار مشتریمداری، این امکان را فراهم کرده است که در صورت تمایل مشتری، هنگام ثبت سفارش فقط مبلغ هزینه حمل کالا به مقصد به عنوان بیعانه از مشتری اخذ شود. پس از تحویل کالا توسط پیک اختصاصی سلام بابا در مقصد و تست سلامت، اصالت و کیفیت محصول توسط مشتری، الباقی مبلغ خرید در محل تصفیه میشود.
رضایت ۹۸ درصدی مشتریان از سلام بابا
رضا سعیدی مدیر فروشگاه اینترنتی سلام بابا رضایت بیش از ۹۸ درصدی مصرف کنندگان از سلام بابا طی ۵ سال فعالیت در عرصه فروش آنلاین لوازم خانگی را نشان دهنده تحقق شعار تضمین کیفیت و اصالت در این فروشگاه اینترنتی برشمرده و بر تداوم تلاش پرسنل این مجموعه بر کسب رضایت حداکثری مشتریان تاکید دارد.
(برای وررود به فروشگاه سلام بابا کلیک کنید .)
فروشگاه اینترنتی سلام بابا کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در قالب یک کسب وکار آنلاین - از جمله نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال - را از وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.
انتهای رپرتاژ آگهی