فرماندار طارم خبر داد

رفع نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق

فرماندار طارم گفت: نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق نیز مرتفع خواهد شد.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای برق‌رسانی به روستای شیرمشه طارم و اهمیت این پروژه برای شهرستان، اظهار کرد: عملیاتی ‌شدن این پروژه نتایج بسیار مهمی را از چند جهت به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که همزمان با سفر مجری طرح برق‌رسانی روستایی شرکت توانیر به طارم، تصمیمات خوبی در راستای اجرایی شدن این پروژه گرفته شد، افزود: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد، این پروژه عملیاتی می‌شود.

این مسئول با اعلام این خبر که با اجرای این پروژه علاوه بر برق‌دار شدن روستای شیرمشه، مسیر تهم چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره‌مند خواهد شد، گفت: این موضوع نیز به نوبه خود افزایش ایمنی سفر در مسیر را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار طارم، رفع نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق را از دغدغه‌های همیشگی شهرستان برشمرد و ادامه داد: با برق‌دار شدن این مسیر، مشکل کور بودن آنتن‌دهی تلفن همراه نیز از طریق نصب دکل مخابراتی طبق هماهنگی که با شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال‌غرب کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام گرفته، مرتفع خواهد شد.

صفری، ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در مسیر تهم - چورزق را از دیگر مزایای اجرای این پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: این امر نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی همه واحدهای ذی‌ربط است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99022518068
  • خبرنگار : 50163