جشنواره تابستانی کیش ۹۹، بدو کیش

جزیره کیش در فصل گرما جشنواره‌های بسیار زیبایی دارد که گرما این فصل سال را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بدو کیش، از پانزدهم تیرماه الی سی‌ام شهریورماه هرروزه این جزیره با برنامه‌های متنوعی در خدمت شما است از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جنگ‌های شادی، برگزاری کنسرت، کارناوال‌های شادی و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی که توسط سازمان منطقه آزاد کیش به گردشگران اهدا می‌شود.

از ابتدای خردادماه ۹۹ سفر به جزیره کیش امکان‌پذیر بوده و جشنواره تابستانی نیز از ۱۵ تیرماه شروع می‌شود.

امسال شاهد (بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش) هستیم و مطمئناً مطابق با هرسال دیگر تخفیفات ویژه روی هتل‌ها و تفریحات آبی و غیرآبی این جزیره برای مسافران در نظر گرفته‌شده است.

اگر شما قصد سفر به کیش در تابستان دارید به یاد داشته باشید می‌توانید کد تخفیف‌ها را از وب‌سایت بدو کیش به نشانی bodokish.com دریافت نمایید.

همه‌ساله بدو کیش این مراسم را به‌صورت زنده از طریق اینستاگرام بدو کیش به نشانی Instagram.com/bodokish.ir پخش می‌نماید که شما می‌توانید به‌صورت زنده افتتاحیه و اختتامیه جشنواره را مشاهده نمایید.

پارسال این اختتامیه با اجرای علی ضیا و به همراه مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

راهنمای شرکت در جشنواره تابستانی کیش ۹۹

سال گذشته برنده خوش‌شانس جشنواره تابستانی صاحب یک دستگاه کاشانه در برج‌های طلایی جزیره شد. امسال نیز با شرکت در این جشنواره شانس خود را برای به دست آوردن جوایز نفیس سازمان منطقه آزاد کیش امتحان نمایید.

اگر شما در بازه‌ی تاریخی ۱۵ تیرماه تا ۳۰ شهریورماه به جزیره سفر داشته باشید اسم شما نیز در قرعه‌کشی قرار خواهد گرفت که در اختتامیه روز آخر جشنواره یعنی ۳۰ شهریورماه قرعه‌کشی انجام‌شده و با برنده خوش‌شانس تماس حاصل می‌شود.

برای شرکت در این جشنواره همان‌طور در بالا گفته شد، کافی‌ست در بازه‌ی مشخص یک سفر به کیش داشته باشید. سپس یکی از سه روش زیر را برای ورود به جشنواره انجام دهید.

۱- نصب اپلیکیشن آی کیش

۲- مراجعه به وب‌سایت bodokish.com و تماس با بخش پشتیبانی

نحوه برگزاری جشنواره در سال گذشته به این صورت بود که شما به ازای هر ۲۰ هزار تومان خریدی که در جزیره انجام می‌دهید چه از بازارها، هتل‌ها، تفریحات، رستوران‌ها و... یک امتیاز دریافت می‌کنید با افزایش این امتیازها تعداد شانس‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر قرعه‌کشی نهایی در اختتامیه در طول سفر شما، قرعه‌کشی‌های روزانه هم انجام می‌شود، امیدواریم شما نیز از برندگان باشید.

جوایز جشنواره تابستانی کیش ۹۹

امسال نیز همانند سال‌های گذشته مطمئناً جوایز بسیاری توسط سازمان منطقه آزاد کیش در نظر گرفته خواهد شد؛ اما سال گذشته حدود یک میلیارد تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به مسافران اهدا شد. از جمله این جوایز می‌توان به اهدای یک دستگاه کاشانه، خودرو ۲۰۶، بلیط بیزینس مسیر کیش تهران، کارت هدیه و... اشاره داشت.

تخفیف هتل‌های کیش

تا ۹۰ درصد تخفیف روی هتل‌های جزیره کیش در جشنواره تابستانی امسال پیش‌بینی‌شده که این تخفیفات شامل تمامی هتل‌های ۲ تا ۵ ستاره کیش می‌شود. برای دریافت این تخفیفات حتماً به مرجع رزرواسیون هتل‌های کیش، بدو کیش مراجعه نمایید.

تخفیف تفریحات کیش

تفریحات آبی و غیرآبی جزیره بسیار لذت‌بخش است؛ اما به علت گران بودن بعضی از تفریحات اکثریت مردم امکان استفاده را ندارند. البته این موضوع در جشنواره تابستانی کیش ۹۹ متفاوت است، چرا که به‌قدری تخفیفات روی تفریحات زیاد است که به‌راحتی می‌توانید بدون داشتن دغدغه مالی از هر نوع تفریحی در جزیره استفاده نمایید.

پارک دلفین‌ها، پارک آبی اوشن، پاراسل، غواصی، فلای بورد و... از جمله تفریحاتی است که دارای بیشترین تخفیف در جشنواره است.

تخفیف کنسرت‌های کیش

در این جشنواره کنسرت‌های بی‌نظیری توسط خوانندگان مطرح کشور برگزار می‌شود لیستی از خوانندگانی که در جشنواره تابستانی سال ۹۸ در کیش حضورداشته‌اند:

۱- آرش و مسیح

۲- بهنام بانی

۳- علیرضا طلیسچی

۴- ماکان بند

۵- فرزاد فرزین

۶- رضا بهرام

۷- بابم جهانبحش

۸- امیر عباس گلاب

۹- اشوان

۱۰-گروه سون

جنگ‌های شبانه و کارناوال‌های شادی

در شب‌های دل‌نشین تابستان یک‌شب رویایی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هر شب هنرمندان و کمدین‌های مطرح کشور در طول جشنواره تابستانی برنامه‌های ویژه‌ای دارند. از جمله کمدین های معروف همچون حامد آهنگی و اکبر اقبالی و گروه‌های طنزپرداز در سالن‌های مختلف جزیره اجرا داشته و لحظات خوشی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زنند.

ارزان‌ترین تور کیش در جشنواره تابستانی کیش ۹۹ را از کجا دریافت کنم؟

برای دریافت ارزان‌ترین نرخ تور کیش تنها کافی‌ست به وب‌سایت مرجع رزرواسیون هتل‌های کیش (بدو کیش) مراجع نمایید.

فعالیت بدو کیش به‌صورت کامل با مجوز رسمی سازمان منطقه آزاد کیش است و با توجه به حذف واسطه‌ها ارزان‌ترین نرخ رزرو هتل را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس هم‌اکنون تماس بگیرید.

وب‌سایت: bodokish.com

شماره تماس: ۰۲۱۷۲۸۰۶

آدرس: جزیره کیش – بازار پانیذ – پلاک ۱۳۵

منتظر شما هستیم!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022316773
  • خبرنگار : 30054