تاکید سر اسقف مسیحیان ارتدوکس بر اتحاد فلسطین برای مقابله با طرح‌های صهیونیستی

سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی خواستار تدوین طرحی ملی و استراتژیک برای مقابله با سیاست‌های اسرائیل در الحاق اراضی فلسطینی شد و بر ضرورت پایان دودستگی فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، "مطران عطا الله حنا"، سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت، باید برای مقابله با سیاست‌های الحاق اراضی فلسطینی، پروژه‌های مشکوک و معاملات شوم که هدف از تمامی آنها نابودی مسأله فلسطین است، یک طرح استراتژیک ملی تدوین شود.

وی افزود، شکست طرح معامله قرن و تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای الحاق غور اردن و بخش‌هایی از کرانه باختری با صدور بیانیه امکان‌پذیر نیست و این کار به اتحاد در داخل فلسطین و پایان دودستگی نیاز دارد.

مطران حنا گفت: فلسطینی‌ها امروز بیشتر از هر زمان دیگری خواستار اتحاد داخلی هستند اتحاد قدرت ما برای شکست تمامی توطئه‌ها و پروژه‌هایی است که هدف از آنها نابودی عدالت مسأله فلسطین است. ما در مرحله بسیار خطرناکی قرار داریم و رژیم اشغال‌گر از بحران ویروس کرونا برای تصویب طرح‌ها و دستورکارهای خود با هدف سرقت اراضی و نابودی ماهیت فلسطین و حقوق ملت آن بهره‌برداری می‌کند. این مرحله بسیار حساس و خطرناک است.

وی ابراز امیدواری کرد که سیاستمداران فلسطینی پیش از فوت وقت تصمیمات کارآمدی بگیرند. مطران حنا گفت: طرح‌های پلیدی علیه ما وجود دارند و پروژه‌های شهرک‌سازی آتی در انتظار ما هستند و ما می‌توانیم با طرح ملی استراتژیک و با پایان دادن به دودستگی¬ها و اتحاد این طرح‌های پلید را خنثی کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99022115165
  • خبرنگار : 71592

برچسب‌ها