یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

پرتاب ماهواره نور نشان داد که امکان توسعه در شرایط تحریم نیز هست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پرتاب موفق ماهواره نور افتخار ارزشمندی بود که امید را در دل مردم زنده کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن علوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید است، پرتاب موفق ماهواره نور توسط سپاه پاسداران همراه با افتتاح بعضی پروژه‌های صنعتی مثل افتتاح کارخانه عظیم آلومینیوم جنوب و ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی لامرد افتخارات ارزشمندی بود که امید را در دل مردم زنده کرد.

نماینده مردم مه و لامرد با اشاره به پروژه‌های صنعتی و عمرانی که در حوزه انتخابیه‌اش افتتاح شده اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها در شرایطی که تحریم کشور را فراگرفته به مردم ثابت کرد که در این شرایط نیز امکان توسعه، آبادانی و پیشرفت و مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی علی الخصوص بیکاری نسل جوان وجود دارد.

وی همچنین ضمن درخواست شهرستان شدن بعضی بخش‌های لامرد و مه از وزیر کشور، گفت: صدور مجوز شهرک ۵۰ هزار نفری تابناک در شورای عالی شهرسازی جهت اسکان جوانان مهاجر به این منطقه مهم است. تاکنون اقدامات صورت گرفته منجر به اشتغال بیش از ۱۵۰۰ جوان فراهم شده که امید است با توجه به تاکیدات رئیس جمهور این اقدامات توسعه یابد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021409852
  • خبرنگار : 71620

برچسب‌ها