مشخصات، قیمت و خرید کارتریج 12a، کارتریج 78a، کارتریج 79a، کارتریج 80a

شرکت hp بهترین و امن‌ترین سیستم‌های چاپ و پرینت را در جهان معرفی و اداره می‌کند و تلاش می‌کند تا همیشه با بالاترین کیفیت، بهترین کالا را برای مشتریان و شرکای خود ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مهپارس، پرینترها و کارتریج هایHP  بهترین کیفیت و امنیت را ارائه می دهند.  ما به عنوان یک شرکت تجاری در تمام ارتباطات خود به شفافیت و کیفیت متعهد هستیم. مشتریان در هنگام خرید کارتریج چاپگر ممکن است کمی دچار سردرگمی شوند. روش های زیادی جهت احراز هویت کار

تریج ها در مدل های مختلف پرینترهای جوهر افشان و لیزری وجود دارد  تا از رضایت مصرف کننده اطمینان حاصل شود و از آنها در برابر کارتریج های جوهری و لیزری تقلبی محافظت شود. هنگامی که کارتریج های تقلبی وارد بازار می شوند ، مشتری در معرض بی کیفیتی و خطرات امنیتی قرار می گیرد و ممکن است باعث ضرر شود. به همین منظور ما در این متن مانند مقالات قبل به معرفی تعدادی دیگر از کارتریج های پر فروش شرکت اچ پی می پردازیم.

کارتریج 12a

گاهی وقتی شما به چاپ و پرینت احتیاج دارید احتمالاً کارتریج سازگار تمام کرده باشید و به ناچار به چاپ تصویر ها یا متون نیاز پیدا خواهید کرد.از عللی که محصولاتی از جمله کارتریج 12a ، سریعا در همه جا به گزینه اصلی مدیران ، دانش آموزان و شاغلان مشاغل اداری تبدیل می شود باکیفیت و پر طرفدار بودن آن است. کارتریج 12a به دلیل کارایی 2000 صفحه و قیمت پایین شناخته شده است. ماندگاری کارتریج دو سال است ، بنابراین نیازی نیست که مرتباً دوباره نصب شود. برای مشتریانی که در یک محیط اداری شلوغ و پر رفت و آمد کار می کنند ، این محصول به کارها سرعت زیادی می دهد .سازگاری محصولات ما با چاپگرهای لیزری بسیار زیاد است ، بنابراین اگر از هر مدل از چاپگرهای hp در منزل یا محل کار خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد این کارتریج را بسیار مقرون به صرفه و کاربردی خواهید دید.

 کارتریج 78a

کارتریج 78a محصولی سازگار و با کیفیت بالای تونر است که بهترین راه حل برای کمک به شما در در هزینه های چاپی شما هم می تواند باشد. این کارتریج کاملاً از اجزا و قطعات مدرن ساخته شده و در هنگام جایگزینی، بدون ایجاد هیچ مشکلی با چاپگرهای شما سازگار خواهد بود. شرکت مهپارس به عنوان یک شرکت فعال در زمینه ی ماشین اداری تضمین می کند که این محصول با گواهینامه‌های معتبر برای کیفیت ، رضایتمندی شما را جلب خواهد کرد.کارتریج 78a به شما کیفیت چاپ خوبی ارائه می دهد. علاوه بر این ، با توانایی پرینت تعداد 2000 صفحه به عنوان همتا و شریک چاپ شما را همراهی خواهد کرد. شرکت مهپارس ضمانت می کند که محصولاتش ، تمام رضایت شما را برآورده می کند. ما پس از سفارش آنلاین به سرعت کالای مورد نظرتان را به شما می رسانیم و ایمن ترین حمل و نقل را به شما قول می دهیم.

کارتریج 79a

این محصول دارای کیفیت چاپ حرفه ای است و طوری است که تقریبا با 18 چاپ در دقیقه زمان انتظار بین چاپ را کاهش می دهد. همچنین با عملکرد 1000 صفحه کارتریجی است که توسط HP ارائه شده است و عملکردی با کیفیت بالا را نسبت به مدل های دیگر ارائه می دهد. علاوه بر آن ، کارتریج 79a دارای یک ویژگی منحصر به فرد یعنی یک تراشه است که در صورت نیاز به عوض کردن کارتریج  زمان اتمام آن، از قبل به شما هشدار می دهد. بنابراین ، این مزیت نیز یکی از با اهمیت‌ترین دلایلی است که باید چنین کالایی را مد نظر داشته باشید. زمانی که همه ویژگی‌ها و کارایی‌های کارتریج های لیزری HP را می دانید ، نمی توانید به گزینه دیگری فکر کنید. اگر می خواهید درباره کارتریج 79a خود اطلاعات بیشتر بدست آورید ، می توانید به وب سایت مهپارس مراجعه کنید.

کارتریج 80a

کارتریج 80a هزینه های چاپ را ضمن حفظ بهره وری پایین نگه می‌دارد. شما با انتخاب این محصول ابزاری مناسب و کاربردی را برای چاپ مداوم و بدون وقفه انتخاب کرده‌اید. از آنجا که کارتریج ها برای ارائه خدمات با کیفیت فوق العاده طراحی شده‌اند ، با مهندسی دقیق از هدر رفتن منابع و هزینه های گران خود جلوگیری می کنند.کارتریج 80a  با چندین پرینتر HP LaserJet  سازگار بوده و به راحتی با آن ها جور می شود.این کارتریج تحت استاندارد های دقیق و سخت افزاری تولید می شود و با رضایت کامل مشتریان همراه بوده است ، بدین معنی که می توانید مطمئن باشید کیفیتی را که از چاپگر لیزری خود انتظار دارید عرضه می کند.این محصول از عملکرد مناسب 2500 صفحه برخوردار است. کارتریج های تونر لیزری اچ پی با قیمت خیلی خوبی ارائه می شوند تا چاپ با کیفیت و خوبی را برای کاربران و مشتریان درست کنند. تعدادی از مشتریان همیشه کارهای چاپ وسیعی را به عمل می آورند و به شدت به تعداد بالای کارتریج نیاز پیدا می کنند در حالی که برای کسانی که کاربر عادی هستند و نمی‌توانند هزینه بالایی را برای تعویض در اختیار بگیرند ، کارتریج های لیزری برای آنها بهترین انتخاب هستند. کارتریج های تونر لیزری hp همیشه از نظر کیفیت و ضمانت بهترین گزینه برای خرید هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020604106
  • خبرنگار : 30054