اجرای همزمان دویست پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اجرای همزمان ۲۰۰ پروژه عمرانی در تمام نقاط حوزه تحت پوشش دانشگاه نشان از عزم جهادی مجموعه مدیریتی و بدنه کارشناسی دانشگاه جهت نیل به شعار مقام معظم رهبری است.

دکتر مهران امینی فرد در نخستین نشست هیات رئیسه در سال ۹۹ افزود: با توجه به اینکه در مجموع میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام بالای هفتاد درصد است قطع به یقین طی یک الی دو سال آینده ارتقا محسوس و مطلوب شاخص های کمی و کیفی دانشگاه را به دنبال خواهیم داشت و در واقع شاهد تحول شگرف و عظیمی در حوزه سلامت جنوب استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: تلخ ترین اتفاق سال ۹۸ برای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، از دست دادن شهید راه خدمت، شادروان دکتر محمدنعیم امینی فرد بود که به حق مهمترین رکن موفقیت، رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طی ۴ سال اخیر بود.

امینی فرد اظهار داشت: از مجموعه خدمات ماندگار آن بزرگ مرد می‌توان به اخذ مجوز و تخصیص اعتبار بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی ایرانشهر، اخذ مجوز دانشکده پزشکی، اخذ مجوز و شروع بکار بیمارستان کلات سرباز، اخذ مجوز هشت بیمارستان محلی در سطح دانشگاه، نقش تاثیرگزار در تجهیز بیمارستانهای جنوب استان و مهمترین اتفاق سال ۹۸ که یادگار ارزشمندی از تلاش ها و پیگیریهای نماینده فقید بود، ابلاغ رسمی ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی بود که باعث ایجاد موج خوشحالی در میان مردم استان گردید و سال های سال تولید علم و نیروی انسانی توانمند و متعهد از میان علاقمندان را بر عهده خواهد داشت. 

وی اظهار داشت: باید جهت توسعه و رشد جهاد گونه شاخص های منطقه ادامه دهنده راه شهید امینی فرد باشیم و تا توسعه و ترقی کامل منطقه و استان دست از تلاش بر نداریم.

این مسئول بیان کرد: سال ۹۹ با تدبیر مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری گردید و در واقع با فعالیت مضاعف باید سال جاری را طی کنیم و هیچ مانعی نباید باعث دلسردی مجموعه درراه توسعه و ارتقا شاخص ها شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99013118860
  • خبرنگار :