رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد

ایجاد بیش از ۳۱ هزار فرصت شغلی جدید در آذربایجان غربی طی سال گذشته

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از ایجاد بیش از ۳۱ هزار فرصت شغلی جدید در استان خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا گفت: در سال رونق تولید جهت رسیدن به اهداف تعیین شده و پیرو منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، اقدامات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان صورت پذیرفت که منجر به ایجاد ۳۱ هزار و ۱۹۲ فرصت شغلی جدید در این حوزه شد.

بابایی ضمن تشریح عملکرد سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در خصوص ایجاد فرصت های شغلی جدید بیان کرد: در سال رونق تولید بطور کلی در حوزه صنعت با تکمیل و توسعه طرح های صنعتی ۱۶۵۷شغل در حوزه معادن استان، ۶۰۸۹ فرصت شغلی  در حوزه صنفی و ۲۳ هزار و ۸۶ فرصت شغلی در بخش تجارت ایجاد شد.

وی افزود: در سال رونق تولید برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان جلسات تخصصی، کارگروه فرعی و اصلی جهت بررسی ۱۲۵۰ طرح دارای موانع تولید و ۱۰ پروژه رونق تولید تشکیل و مصوبه های مقتضی در خصوص هر طرح صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تأکید کرد: با فعال کردن واحد های راکد استان و تکمیل ظرفیت تولید واحد های صنعتی که با ظرفیت پایین در حال فعالیت بودند نیز در قالب رونق تولید و اشتغال ۳۶۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

بابایی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته برای ۳۷۶ واحد تولیدی تسهیلات بانکی بالغ بر ۴۷۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و بدهی معوقه ۲۸۴ واحد تولیدی به ارزش ۲۸۰۰ میلیارد ریال تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99013118588
  • خبرنگار :