تشکیل قرارگاه همدلی و مواسات در مهریز

قرارگاه همدلی و مواسات در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با هدف کمک به نیازمندان در مهریز تشکیل شد.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز در این باره گفت: جمعی از مسئولان شهری و روستایی، معتمدین محلی و سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان هیأت‌های مذهبی و موسسات نیکوکاری  دور هم جمع شدند تا در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب،  قرارگاه مواسات و همدلی را در مهریز تشکیل بدهند.

وی با بیان این که مواسات به معنی یاری‌رسانی است، افزود : عده‌ای از افراد جامعه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و عده‌ای نیز به دلیل شیوع کرونا به لحاظ مالی، زندگی آن‌ها دچار مشکل شده است که این اقشار مشمول طرح مواسات می‌شوند.

محی الدینی گفت: این قرارگاه در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال، تشکیل و جمع آوری و توزیع کمک ها بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع کرونا را برعهده گرفته است.

وی بیان کرد: این قرارگاه با محوریت مسجد و با همکاری نیروهای بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر برای کمک به نیازمندان، اهدافش عملیاتی خواهد شد.

مسئول قرارگاه مواسات شهرستان مهریز افزود:  درخصوص کمک مومنانه به نیازمندان و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، قصد داریم که طرح مواسات را در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان مهریز اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه مهریز، محی الدینی عنوان کرد: نحوه  توزیع این کمکها از اصول اساسی است و همه‌ باید با هدف رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب این اصول را رعایت کنند. البته توزیع کمک ها به عهده معتمدین و مسئولان محلی است و تا عید سعید فطر جمع آوری و توزیع کمک ها بین نیازمندان پیدا می کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99013118587
  • خبرنگار : 50219