همین حالا فروشگاه آنلاین خود را در سایت راندنو، رایگان بساز

این روزها کرونا، تأثیرات بسیار زیادی بر روی زندگی افراد و به خصوص کسب و کار آنها داشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راندنو، بسیاری از کسب و کارهای سنتی، فروشگاه‌های فیزیکی و مغازه‌ها تعطیل شده‌اند و دغدغه کسب و کار افراد، بیش از گذشته به چشم می‌خورد. اما در همین شرایط نیز، برخی از کسب و کارهای آنلاین توانسته‌اند بهترین روزهای خود را تجربه کنند از نظر ما هنوز هم برای آغاز فعالیت در فضای اینترنتی در این روزها و با این شرایط دیر نشده است. روش‌های راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین معمولاً پرهزینه و زمان‌بر هستند اما تیم راندنو، بستر راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین را به صورت کاملاً رایگان برای تمامی فروشندگان حوزه‌های برق، ابزار یراق، کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی فراهم کرده است. هر فروشنده با عضویت رایگان خود تا پایان خردادماه  فرصت دارد، صفحه شخصی فروشگاه خود را در راندنو ساخته و کالاهای خود را همراه با نام و مشخصات فروشگاهش به خریداران نمایش دهد. بدین ترتیب به آسانی و تنها در چند دقیقه می‌تواند ویترین فروشگاه فیزیکی خود را به صورت آنلاین نمایش داده و از راه دور با هزاران خریدار در سرتاسر ایران در ارتباط باشد.

راندنو با نزدیک به ده هزار کالا به همراه مشخصات فنی و قیمت، مرجع مناسبی برای مقایسه و انتخاب خریداران خواهد بود. خریداران می‌توانند قیمت کالای مورد نظر خود را در چندین فروشگاه مشاهده کرده و مستقیماً با فروشنده مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایند. فروشندگان نیز ‌می‌توانند در هر زمان قیمت کالاهای خود را به روز کرده و با برقراری ارتباط با خریداران در فضای اینترنت، فروش خود را افزایش دهند. راندنو با بیش از ده هزار بازدید، می‌تواند راهی برای بهبود کسب و کارهای سنتی و فیزیکی در این روزهای سخت کرونا باشد.

راندنو ویترینی از صدها فروشگاه در بازارهای تهران است. امروز بیش از 300 فروشگاه عضو راندنو، کالاهای خود را قیمت‌گذاری کرده و با خریداران بدون هیچگونه واسطه‌ای در ارتباط هستند. با راندنو دیگر نیازی به مراجعه حضوری در بازار نخواهد بود. اطلاعات هر فروشگاه و قیمت کالا در هر فروشگاه به آسانی قابل مشاهده است. علاوه‌ بر این، هر کاربر می‌تواند با عضویت رایگان خود در راندنو به آسانی نیاز خود را اعلام کرده و در کمترین زمان از چندین فروشگاه قیمت بگیرد. فروشندگان نیز می‌توانند روزانه استعلام‌های قیمت را مشاهده کرده و به آسان‌ترین شیوه به آنها پاسخ دهند.

در سایت راندنو انواع کالاهای برقی اعم از سیم و کابل، روشنایی، مخابرات و شبکه، برق قدرت، هیدرولیک و پنوماتیک، برق صنعتی، داکت، سینی کابل و ...، انواع ابزار و یراق شامل ابزارهای برقی، ابزارهای دستی، ابزار ایمنی، تجهیزات آتشنشانی، ابزار بادی، اندازه‌گیری و  یراق‌آلات، انواع لوازم خانگی برقی و غیر برقی و انواع کالاهای دیجیتالی شامل لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت و ... قابل مشاهده می‌باشد. خریداران می‌توانند با فروشندگان این کالاها ارتباط برقرار کرده و با صرفه‌جویی در زمان خود، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید خود را تجربه کنند.

راندنو جهت حمایت از کسب و کارها در شرایط سخت موجود تا پایان خرداد ماه، طرح عضویت رایگان فروشندگان را اجرا کرده است. به امید آنکه بتواند، در روزهایی که کرونا منجر به تعطیلی یا کسادی بسیاری از کسب و کارها شده است، سهم کوچکی در بهبود شراط کسب و کارهای سنتی و فیزیکی داشته باشد. از طریق لینک ثبت نام به آسانی و کاملاً رایگان در راندنو عضو شوید و فروشگاه آنلاین خود را به راحتی بسازید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99012715700
  • خبرنگار : 30054