مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از 24 فروردین ماه ابلاغ حکم مدیر آبفای استان، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان با مدیریت دکتر فیض اله پاسره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

“حمیدرضا جانباز” با تقدیر از تلاش های مجمعوعه آب و فاضلاب روستایی و شهرهای استان افزود: از امروز 24 فروردین ابلاغ حکم مدیر آبفای استان، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان با مدیریت دکتر فیض اله پاسره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از تلاش های بی وقفه مجموعه آب و فاضلاب در تامین آب شرب آحاد شهری و روستایی استان به خصوص در بحران کرونا اظهار کرد: قطعا با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شاهد ایجاد جهش در خدمات رسانی به مردم به خصوص در مناطق مختلف استان به خصوص روستاها خواهیم بود.

وی تقویت حس همکاری و روحیه جهادی از ملزومات تقویت خدمات رسانی و بهبود خدمات به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار این است که با یکپارچه سازی شرکت آبفا شاهد جهش خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی نقاط باشیم.

جانباز همچنین با تقدیر از تلاش های مهندس لدنی نژاد مدیرعامل سابق آبفای استان ادامه داد: قطعا تجارب ارزنده دکتر پاسره راهگشای چالش های آبفای استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشار به اینکه در بخش روستایی با جذب 100 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی می توان شاهد جهش اساسی در توسعه خدمات به روستاییان در زمینه آبرسانی باشیم بیان کرد: امیدواریم ضمن تعریف پروژه های جدید در  حوزه روستایی شاهد تسریع در اجرای پروژه های در دست اجرا نیز باشیم.

 “عزیز فیلی” با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: چابک سازی و تسریع در اجرای پروژه ها از مزایای این کار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دلیل انتخاب مدیری با تجربه و آشنا به کار برای مجموعه آبفای استان تصریح کرد: امیداریم که شاهد ارتقاء خدمات رسانی به شهرها و روستاهای استان در زمینه آبرسانی و تامین آب شرب باشیم.

وی یکی دیگر از نیازهای اساسی شهرها و روستاهای استان را توسعه شبکه فاضلاب دانست و تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن استان کهگیلویه و بویراحمد در بالا دست منابع تامین آب استان های جنوب کشور، نیاز به توسعه شبکه فاضلاب بیش از پیش احساس می شود و قطعا در این زمینه باید برنامه ریزی و حمایت های لازم صورت گیرد.

فیلی بیان کرد: در صورت همکاری مجموعه وزارت نیز و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اجرای یک برنامه 5 ساله می توان بیش از 90 درصد جمعیت شهرهای استان را تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین از تلاش های بی وقفه مدیریت و کارکنان آب و فاضلاب استان در بحران کرونا به جهت تامین آب و نیز تولید و توزیع آب ژاول تقدیر کرد.

 “فیض اله پاسره” با اشاره به پتانسیل های انسانی که در مجموعه شرکت های شهری و روستایی استان وجود دارد اظهار کرد: قطعا با یکپارچه سازی شرکت همه این پتاسیل ها و امکانات در  خدمت مردم استان خواهد بود و شاهد تسریع در خدمات رسانی و تقویت زیرساخت ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی  و برون سپاری خدمات می تواند باعث بهبود خدمات در مجموعه آبفا شود.

وی پراکندگی جمعیت در سطح استان را باعث افزایش هزینه های سرانه دانست و بیان کرد: کمک های صندوق توسعه ملی باعث رشد قابل توجه در شاخص های آبرسانی روستاهای استان شده است و این شاخص از 64 درصد به 74 درصد رسیده است.

پاسره خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی و نیز با شیوع ویروس کرونا نیز شرکت آب و فاضلاب با تامین آب شرب و تولید و توزیع 150 هزار لیتر آب ژاول با تمام توان وارد عمل شد.

وی با تقدیر از مدیرعامل سابق آبفای استان و تمامی کسانی در مجموعه آبفا تلاش و به خرج دادند، تاکید کرد: امیدواریم که با تقویت روحیه  همدلی، شاهد فعالیت جهادی در مجموعه آبفای استان باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، امروز 24 فروردین آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد همچنین در پایان این مراسم حکم انتصاب فیض اله پاسره به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرائت شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99012413870
  • خبرنگار : 30450