کشف ۲۱۱ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲۱۱ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده احتکاری طی یک ماه گذشته خبرداد.

سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه ۲۳ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک ماه اخیر در مجموع از ۵۷۷۸ واحد صنفی بازدید شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از بازرسی های صورت گرفته،  ۶۶۳ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب و برای ۱۸۲۲ واحد صنفی نیز اخطار پلمب و تعهد صادر شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۳۶۹ هزار و ۸۳۷ عدد دستکش و ماسک، ۲۱۱ هزار ۱۸۹ لیتر محلول ضدعفونی کننده و  ۱۳ طاقه پارچه که برای ساخت ماسک احتکار شده بود، کشف شد.

سردار محمدیان اضافه کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پلیس استان طرح هایی برای  قطع زنجیره انتقال بیماری باکاهش تماس ها، کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان و حذف ترددهای غیرضروری درسطح استان همزمان با سایرنقاط کشور اجرایی کرده است.

این مسئول در خصوص اقدامات اجتماعی مقابله با کرونا افزود: استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد و  مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، احتکار و ... موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدام لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99012312971
  • خبرنگار : 50024