نکاتی درباره ارائه پرینت ارزان با رعایت پروتکل‌های پیشگیری از کرونا

برای ارائه پرینت ارزان به صورتی که خطر ابتلای مشتریان به کرونا به صفر برسد، رعایت برخی نکات ضروریست و تاپ کپی رعایت این موارد را به دقت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام تاپ کپی، در ایامی قرار داریم که همه در حد توان خود تلاش می‌کنند مسائل مورد تذکر و لازم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری خطرناک کرونا را رعایت کنند و در چنین روزهایی افراد و شرکت‌هایی که به پرینت ارزان نیاز دارند، می‌خواهند بدانند آیا می‌توانند به این خدمات با تضمین عدم آلودگی به ویروس کرونا دسترسی داشته باشند یا خیر؟

برگه‌های پرینت شده ممکن است به صورت انبوه در میان مخاطبان دست به دست شده یا برای مخاطبان فراوانی ارسال شوند. این مخاطبان می‌توانند پرسنل و مدیران شرکت، مشتریان، دانشجویان و دیگر ذینفعان یک شرکت، موسسه یا دانشگاه باشند. پرینت ارزان ارائه شده توسط تاپ کپی این امکان را فراهم می‌کند که برگه‌های پرینت شده بدون هر گونه آلودگی از جمله آلودگی ویروس کرونا به دست شما برسد و با خیالی آسوده آنها را لمس کنید.

در این گزارش گروه خدمات چاپ و نشر تاپ کپی نکاتی که  با رعایت آنها عدم آلودگی سفارش‌های مشتریان طبق پروتکل‌های بهداشتی استاندارد را اعلام کرده است تا مشتریان این مجموعه، از تعهد و حساسیت تاپ کپی نسبت به سلامتی آنها آگاهی یابند.

استفاده از کاغذ کپی مکس درجه یک با بسته‌بندی‌های سالم

می‌دانیم که ویروس کرونا خوشبختانه پایداری چندانی روی کاغذ ندارد و تخمین زده می‌شود که حداکثر ماندگاری این ویروس روی کاغذ ۲۴ تا ۴۸ ساعت – بسته به دما و رطوبت محیط – باشد. با این‌حال مشتریان ما باید از این امر آگاه باشند که کاغذهای استفاده شده برای سفارش‌های پرینت ارزان آنها، تماما کاغذ کپی مکس درجه یک بوده که در بسته‌بندی‌های سالم به صورت عمده خریداری می‌شود و قبل از باز کردن بسته‌بندی نیز، عملیات ضدعفونی روی بسته‌بندی با دقت انجام می‌شود تا امکان هر گونه آلودگی از بین برود.

ضد عفونی مستمر محیط کار و تجهیزات چاپ

طی زمان شیوع کرونا خدمات این مجموعه ادامه داشته و پرینت ارزان به صورت سفارش آنلاین در اختیار متقاضیان قرار گرفته است؛ چرا که ما متعهد به انجام تعهدات خود به مشتریان هستیم اما این بدان معنی نیست که برای کار کردن سلامت کارکنان یا مشتریان خود را به مخاطره اندازیم. یکی از پروتکل‌های بهداشتی مورد قبول وزارت بهداشت برای تداوم کار مشاغلی همچون چاپ و نشر، انجام ضدعفونی محیط کار به صورت مستمر است. به این منظور تمام سطوح و محیط کار و تجهیزات چاپ مجموعه تاپ کپی به صورت مستمر با مواد استاندارد ضدعفونی می شوند تا امکان انتقال آلودگی کرونا از طریق محیط کار و تجهیزات به دستگاه و سفارش های پرینت مشتریان وجود نداشته باشد.

تب سنجی  و حفظ فاصله پرسنل و استفاده از ماسک و دستکش بهداشتی

ویروس کرونا همچون یک دشمن نامرئی عمل می‌کند و ممکن است مدتها در بدن یک نفر وجود داشته باشد بدون آن که آن فرد از خود علائم بیماری بروز دهد. با این حال ما پرسنل خود را به صورت مداوم تب سنجی می‌کنیم و در محیط  کار نیز دقت می‌کنیم فاصله اجتماعی استاندارد ۱ متر و نیم بین پرسنل حفظ شود. ضمنا استفاده پرسنل از ماسک و دستکش بهداشتی در تاپ کپی در حین کار و نیز در زمان بسته‌بندی سفارش‌ها برای ارسال به مشتری الزامی است.

ما با این تمهیدات تلاش می‌کنیم سفارش‌های شما بدون آلودگی ویروسی برای شما ارسال شود و پرینت ارزان را با آسودگی خیال لمس کنید. جابجایی و حمل و نقل سفارش‌ها توسط پست یا پیک‌ها صورت می گیرد بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از باز کردن بسته‌بندی سفارش، بسته‌بندی را ضدعفونی کنید تا در صورت آلودگی احتمالی در زمان جابجایی و حمل و نقل، این آلودگی به محیط شما وارد نشود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99012312540
  • خبرنگار : 30054