یک استاد دانشگاه شریف تاکید کرد

ضرورت تشکیل کارگروه در دانشگاه‌ها برای بررسی مشکلات جامعه

یک استاد دانشگاه شریف بر ضرورت تشکیل کارگروه در دانشگاه‌ها برای بررسی مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی با نوسانات زیادی در جامعه مواجه هستیم که این کارگروه می توانند روش‌های رفع مشکلات را بررسی کند.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر رضا منصوری ضمن بیان این مطلب به مهم‌ترین دغدغه دانشگاه‌ها در شرایط فعلی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر که موضوع کرونا ویروس دانشگاه ها را درگیر کرده است به همین جهت فرض بر این است که کلاس‌های مجازی دانشجویان تا پایان ترم ادامه داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به فکر افزایش زیرساخت‌ها و تعداد آموزش الکترونیکی در دانشگاه‌ها باشیم و پیش بینی کنیم درصدی از دانشجویان ممکن است نتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

این استاد دانشکده فیزیک دانشگاه شریف همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها تصمیمی در خصوص آموزش کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و دروس نظری داشته باشند و این در این زمینه اطلاعه رسانی کنند.

دکتر منصوری در پایان گفت: جهت لازم است بخشی از مدیریت دانشگاه‌ها کارگروهی را مامور کنند تا بررسی نمایند که چگونه ما می توانیم راحت تر به مشکلات و نوسانات جامعه بپردازیم و این را بخشی از انگیزه ها و اهداف حیاتی دانشگاه‌ها در سراسر کشور بدانیم که بحران‌های جامعه امروزه بسیار و به وضوح دیده می شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 98122720947
  • خبرنگار : 71567