محسن منصوری در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: از نهم اسفندماه سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات هم استانیها در خصوص ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گلستان راهاندازی شده است.
وی افزود: این مرکز با شماره تماس ۳۱۵۰ برای تلفن ثابت و ۰۱۷۳۱۵۰ تلفن همراه، بهصورت شبانهروزی فعال است و هم استانیها میتوانند سؤالات خود در خصوص این بیماری را بپرسند.
مدیر آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: انترنها و دانشجویان پرستاری که آموزشهای لازم را سپری کردند، در این مرکز پاسخگوی سؤالات مردم استان در رابطه با بیماری کرونا هستند.
منصوری بابیان اینکه در صورت نیاز افراد به مراکز درمانی ارجاع داده میشوند، گفت: اغلب سؤالات مردم در خصوص شیوههای پیشگیری و علائم مربوط به این بیماری است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون به بیش از ۱۹ هزار نفر مشاوره تلفنی دادهشده است، تصریح کرد: بهطور متوسط برای هر تماس ۱۲۷ ثانیه وقت گذاشته شد. میانگین زمان انتظار نیز ۱۵۰ ثانیه بود.
انتهای پیام