استقرار ایست و بازرسی پلیس در مبادی ورودی و خروجی‌ استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پایگاه های ایست و بازرسی با تصمیم ملی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در ورودی و خروجی‌های مناطق شهری استان سمنان ایجاد می‌شود

حبیب‌الله خجسته‌پور امروز 24 اسفند در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه و نیروی انتظامی برای اجرای این طرح ملی زیرساخت‌های لازم را در استان سمنان فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای این طرح مسئولیت پذیرش شده را برعهده خواهند داشت و مباحث بهداشتی در اجرای این طرح برعهده نیروهای درمانی مستقر در ایستگاه‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برای آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا ویروس تلاش اصحاب رسانه استان دوچندان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: برای دریافت دستگاه های تب سنجی پیگیری‌های لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود و آموزش نیروهای انسانی مانند هلال احمر و بسیج برای اجرای این طرح و استفاده از ابزارهای بهداشتی در اولویت باشد.

خجسته پور اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در ۱۱ استان کشور قرار است اجرا شود و در روزهای آینده فراگیری و روند انجام طرح‌های کنترلی در ورودی شهرهای استان و کشور شتاب می‌گیرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: از ظرفیت جمعیت هلال احمر برای اجرای این طرح باید نهایت بهره را برد و ورودی و خروجی استان برای تشدید کنترل ها مشخص می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران هر شهرستان ،اصناف غیرضرور را معرفی کنند و مجتمع های تجاری غیرضرور با تایید واحد صنفی مربوط و فرمانداران در استان تعطیل شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122418428
  • خبرنگار :