به علت اخلال در نظام اقتصادی؛

یک واحد فروشگاه اقلام پزشکی در بیرجند پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: یک واحد فروشگاه اقلام پزشکی و بهداشتی در بیرجند به علت اخلال در نظام اقتصادی پلمب شد.

محمدحسین اشرفی، امروز دوشنبه ۱۹ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فروشگاه به علت دپوی اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا شناسایی و بر سردر این فروشگاه پلاک کارد مسدود بودن نصب شد.

وی با بیان اینکه پرونده فرد متهم برای رسیدگی به جرم به دادستان ارسال شد، افزود: در این مدت ۴۰ گروه در گشت‌های نظارت ۱۵۰ مورد نظارت را انجام دادند و برای هشت واحد صنفی پرونده تشکیل و به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: پرونده‌های مرتبط با مقابله با کرونا در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی و اقلام کشف شده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌شود.

اشرفی با اشاره به اجرای طرح تعزیرات حکومتی در استان، گفت: تاکنون ۹ پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد پنج پرونده اختفا و امتناع از عرضه با تعداد هشت هزار ماسک و دستکش و چهار پرونده دیگر با ۱۱ هزار ماسک و دستکش با گران‌فروشی بوده است.

وی یادآور شد: از این تعداد چهار پرونده رسیدگی شد و افراد متخلف به پرداخت ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی و موظف به عرضه کالا به نرخ رسمی و داروخانه‌ها نیز درج در پرونده پزشکی محکوم شدند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98121914948
  • خبرنگار :