افزایش بیماران کرونایی در اردستان به 4 نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با مثبت اعلام شدن ۱ مورد دیگر در اردستان تعداد بیماران کرونایی در شهرستان به چهار نفر رسید.

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با مثبت اعلام شدن یک مورد دیگر در اردستان تعداد بیماران کرونایی در شهرستان به عدد چهار رسید. درحال حاضر ۱۴ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان اردستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه این فرد مبتلا دارای ۴۳ سال سن، مونث و از شهر اردستان است، افزود: در حال حاضر بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی در حال دریافت خدمات هستند. با توجه به تشکیل قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا در اردستان می توانیم با انسجام و هماهنگی بیشتری در موارد پیشگیری این بیماری فعالیت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه تقاضای تیم بهداشت و درمان شهرستان اردستان از شهروندان این است که بیش از وضعیت فعلی حساس شوند، گفت: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و در عین حال نترسند. از همه مردم می خواهیم حدالامکان از خانه بیرون نیایند و فقط برای موارد ضروری اقدام به خروج از منازل کنند.

ذبیحی گفت: متاسفانه پزشکان خصوصی به دلایل مختلفی اقدام به تعطیلی مطب های خود کردند که با مکاتباتی که انجام دادیم از آنها درخواست کردیم برنامه فعالیت خود را به بهداشت و درمان ارائه دهند. انتظار داریم پزشکان خصوصی شهرستان آنچنان که در ایام آرامش خدمت کردند در موقع بحران نیز خدمات خود را از شهروندان محروم نکنند.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان خبرهایی که جنبه تشویش اذهان عمومی و خلاف واقع باشد را رصد می کند، گفت: با دستگاه قضایی شهرستان هماهنگ شده است که با اینگونه افراد برخورد شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121411744
  • خبرنگار :