پیشکسوت فوتبال خوزستان:

فولاد می‌تواند تهدیدی برای بالانشینان لیگ باشد

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: فولاد فعلی می‌تواند تهدیدی برای تیم‌های بالای جدول باشد و نباید تحت تاثیر حواشی قرار بگیرد و باید با آرامش کار خود را پیش ببرد.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد فولاد در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: خوشبختانه فولاد هم نتیجه خوبی گرفت و هم این‌که خریدهای نیم‌فصل دومش تاثیر خود را روی عملکرد این تیم نشان داد. همه می‌دانستیم که بازی با شاهین بوشهر، دیدار سختی برای فولاد خواهد بود زیرا تیم‌هایی مانند شاهین و گل‌گهر سیرجان که انتهای جدول قرار دارند، انتحاری مقابل حریفان خود ظاهر می‌شوند. شاهین نیز باتوجه به تغییراتی که داشت در هفته‌های اخیر وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده بود ولی خوشبختانه فولاد توانست این تیم را شکست دهد.

وی بیان کرد: فولاد می‌توانست با دو سه گل، شاهین بوشهر را شکست دهد اما مهم کسب سه امتیاز بود که حاصل شد. ضمن این‌که اکنون فولاد خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کرده و این حائز اهمیت است. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.

پاتوسی و احمدزاده می توانند بهتر از این هم شوند

این پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به عملکرد پاتوسی و احمدزاده نیز عنوان کرد: به نظرم بازیکنان جدید فولاد هنوز جا دارند که بهتر از این و با سایر بازیکنان هماهنگ‌تر شوند.

احمدزاده با آمدن به فولاد یک بازیکن موثر شده است

وی درباره انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به جذب پاتوسی و احمدزاده در نیم‌فصل و این‌که اکنون برخلاف آن ثابت شده است، گفت: همه آن‌هایی که اظهارنظر داشتند، نظرشان نسبت به وضعیت این بازیکنان در تیم‌های‌ سابق‌شان بود؛ احمدزاده یک دوره بد فوتبالی خارج از کشور را طی کرد و یک دوره بدتر از آن را هم در پرسپولیس داشت. زمانی که مجددا به پرسپولیس برگشت، در یک بازی هم برای این تیم به میدان نرفت و این شرایط نیز از نظر روانی روی احمدزاده تاثیر گذاشته بود. تمام این‌ها، احمدزاده را از شرایطی که باید داشته باشد، دور کرد اما خوشبختانه با آمدن به فولاد، روز به روز بهتر شد و اکنون می‌بینیم که یک بازیکن موثر است.

فوتبال امارات نمی‌تواند بازیکن را در اوج نگه دارد

باقری‌نیا ادامه داد: پاتوسی هم شرایطی مانند احمدزاده داشت. بارها گفته شده و به بازیکنان ایرانی توصیه شده است که اگر می‌خواهید شرایط خوب‌تان را حفظ کنید و در اوج بمانید، برای فوتبال به کشورهایی مانند امارات نروید زیرا در آن‌جا تمرینات و فشار مسابقات آن‌قدر نیست که یک بازیکن را در اوج نگه دارد و سوابق نیز این مهم را نشان می‌دهد. در هر صورت چنین شرایطی گریبانگیر پاتوسی هم شد اما با آمدن به فولاد می‌بینیم که روز به روز بهتر می‌شود. البته معتقدم هنوز آن پاتوسی استقلالِ تهران نشده است و امیدوارم طی هفته‌های آینده همان پاتوسی استقلال شود.

فولاد با شکست استقلال به تیم‌های بالای جدول برای سهمیه آسیا نزدیک می‌شود

وی گفت: با توجه به نتایجی که در هفته بیست‌ویکم لیگ رقم خورد، به نظرم نتایج هم به سود پرسپولیس و هم به سود فولاد و نفت آبادان بود زیرا دو تیم خوزستانی نیز توانستند مجددا خود را به تیم‌های بالای جدول برسانند. اگر فولاد بتواند در بازی معوقه خود مقابل استقلال تهران هم به پیروزی برسد، قطعا خود را به چهار پنج تیم بالای جدول که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، اضافه خواهد کرد.

کیفیت بازی‌های فولاد بهتر شده است

این پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که کیفیت بازی‌های فولاد بهتر شده است، افزود: البته با توجه به مهره‌های خوبی که فولاد دارد، به نظرم این تیم می‌تواند عملکرد بهتر از این هم داشته باشد. هنوز بیشتر موقعیت‌های فولاد که روی دروازه حریفان خلق می‌شود، از طریق ضربات ایستگاهی است، در حالی‌که با توجه به مهره‌های خوبش در خط حمله، می‌تواند همین موقعیت‌های گلزنی را در جریان بازی ایجاد کند.

صحبت مربیان دیگر نباید نکونام را تحت تاثیر قرار دهد

وی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که فولاد دارد، قطعا آن را شانس کسب سهمیه آسیایی می‌دانم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. نکونام مربی خیلی خوب و جوانی است و تنها چیزی که از او می‌خواهم این است که خود را خیلی درگیر حاشیه‌های فوتبال نکند. به طور مثال اگر قلعه‌نویی مصاحبه می‌کند و حرفی در مورد نکونام می‌زند یعنی همان اتفاقی که در دیدار با سپاهان افتاد، این موضوع نباید نکونام را تحت تاثیر قرار دهد و او باید کار خود را انجام دهد. مهم این است که فولاد نتیجه بگیرد و شاید برخی‌ بخواهند در این برهه که فولاد خوب نتیجه می‌گیرد با چنین صحبت‌هایی عمدا تمرکز نکونام را برهم بزنند که او نباید به این مسایل توجه کند.

فولاد می‌تواند تهدیدی برای تیم‌های بالای جدول باشد

باقری‌نیا گفت: نکونام تیم خوبی در اختیار دارد و تیمش می‌تواند بهتر از این هم شود. این فولاد می‌تواند تهدیدی برای تیم‌های بالای جدول هم باشد و نباید تحت تاثیر حواشی قرار بگیرد و باید با آرامش کار خود را پیش ببرد و به فکر دیدارهای آینده باشد. فولاد از توانایی لازم برای رقابت با تیم‌های بالای جدول و رسیدن به سهمیه آسیایی برخوردار است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 98121007545
  • خبرنگار : 50228